Profil de Manitou

78  messages

lundi 4 décembre 2023 22:19

Orange update over het TV-incident

Hallo,

Onze teams werken nog steeds aan een oplossing voor het incident met onze tv-diensten. We brengen je op de hoogte zodra alles terug in orde is.

In tussentijd kan je live tv kijken via deze tijdelijke oplossing: haal je ethernetkabel uit je tv-decoder, klik op het Orange-vierkant van je afstandsbediening, ga dan naar Instellingen > Android-instellingen > Netwerk en Internet > schakel wifi uit.

Manitou_0-1701767227779.png

Manitou_0-1701768431959.pngManitou_1-1701768443827.pngManitou_2-1701768454795.pngManitou_3-1701768468066.pngManitou_4-1701768478988.png

 

Update:

Gisterenavond heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je tv-diensten. De situatie is ondertussen grotendeels opgelost. Indien je de ethernetkabel van je tv-decoder hebt ontkoppeld, mag je deze nu terug aankoppelen.

We raden eveneens aan om je tv-decoder terug op te starten.

We volgen de situatie van zeer dichtbij op en houden je op de hoogte van de evolutie.

 

Update 2

Het incident met onze tv-diensten is nu opgelost. Het is mogelijk dat je je decoder moet heropstarten.
De beste ervaring bieden aan onze klanten, is waar we elke dag voor gaan. Daarom stellen we alles in het werk zodat dit incident zich niet herhaalt.
Om ons te excuseren voor het ongemak, bieden we alle getroffen klanten een cadeau aan. Je wordt hiervan in de komende dagen persoonlijk op de hoogte gebracht 🙂
 

Rizlaine

 

 

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

il y a 2 ans

Oké, fijn dat er nu een officieel bericht is 😛

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

il y a 2 ans

Manitou, ik heb deze melding. Wordt dit dan ook gefixt ?

 

Glenny91_0-1701728781743.jpeg

 

Apprenti guérisseur

 • 

176  messages

il y a 2 ans

Wat ben ik toch blij met Satelliet tv: al meer dan 33 jaar haarscherp beeld & nooit beelduitval en 8000 zenders gratis ðŸ˜‚

Pisteur vétéran

 • 

66  messages

Tot de glasvezel er bij TV vlaanderen er terug uitligt en je urenlang geen enkele vlaamse zender kan zien. En bij zware sneeuwval blijft het ook zwart. Niemand heeft trouwens interesse in die 8000 gratis zenders in één of andere vreemde taal.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Tot vervelens toe wordt de satelliet in ons strot geduwd.

Who cares ?

Pisteur confirmé

 • 

18  messages

Idd tv vlaanderen

Mss een optie 🤔

Pisteur confirmé

 • 

18  messages

il y a 2 ans

Hallo Manitou, uw 1ste communicatie over het probleem was wel heel laat,vind ge zelf ook niet 23u19 ,terwijl de meeste mensen eral hinder van hadden rond 18u30

Rond de tijd van uw berichtje,liggen er wss al heel veel mensen in hun bed omdat ze niks op tv konden zien

Dit is wederom ,zoals ik reeds voorheen schreef een "top" dienst waar je (te) veel voor betaald

Ik ben eens benieuwd wat er als compensatie tegenover staat 🤔

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

>Dit is wederom ,zoals ik reeds voorheen schreef een "top" dienst waar je (te) veel voor betaald

Niemand is verplicht een dienst te nemen waar men te veel voor betaalt

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@zr7veke is het je om de centen te doen? 

@digiboy40  en alle andere die ontevreden zijn, het gebeurd overal

en altijd op vervelende tijden.

Geef de mensen ook de kans om alles te kunnen herstellen! 

Bij jullie is er nooit iets fout of bij jullie leveranciers, enz.

Als het dan nu in orde is mag dat hier ook vermeld worden, dank jullie. 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Heb soms de indruk dat de klaagmuur van Jeruzalem naar hier verhuisd is

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Gregory de mensen verdragen niets meer en van niemand.

Pisteur vétéran

 • 

42  messages

Ik begrijp de frustratie wel.

Mijn ervaring met de klantendienst is positief. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Waar ik de laatste jaren mij wel aan stoor is het beleid van Orange.

Bestaande klanten met een oude decoder betalen hetzelfde bedrag maar hebben minder opties. Opnames bekijken via de app kan niet.

Verschillende datalimieten voor hetzelfde abonnement is ook absurd.

Daarnaast blijft het stil rond bepaalde ontwikkelingen. Zo is er nog steeds geen app voor google tv.

Het prijsverschil maakte dit vroeger grotendeels goed. Echter met de nieuwe prijsverhoging in januari valt dit ook weg. Het verschil zal amper 1,77€ bedragen als we de vergelijking maken met Telenet. Bij Telenet heb je wel een app voor google tv en sneller internet.

Momenteel zit ik al een week zonder vast internet wegens een defecte modem. De technieker kan pas morgen komen. Niet leuk maar het is geen drama.

Als compensatie vroeg ik aan de lijn om mijn huidige decoder te vervangen door een android box. Het antwoord was negatief. Niet de fout van de medewerker, hij volgt ook maar de procedures.

Via fb heb ik de vraag opnieuw gesteld als compensatie, dit samen met een upgrade naar 40GB voor de mobiele abonnementen.

Als dit geweigerd zal worden dan is de kans groot dat ik zal overstappen naar Telenet.

Mijn mobile data is bijna opgebruikt door de storing, ik zie echt niet in waarom ik dan nog evenveel zou betalen voor wanneer andere klanten meer krijgen voor hetzelfde bedrag.

Dus ja, ik begrijp de frustratie.

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

il y a 2 ans

gelukkig is alles weer opgelost, houden zo Orange !

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Glenny91 bedankt veel kijkplezier.

Pisteur confirmé

 • 

14  messages

Werkt u voor Orange?

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

il y a 2 ans

Weet iemand hoe je de Orange Thank You kunt bekijken als je geen gsmnummer van Orange hebt, maar enkel internet en tv? Ik kan inloggen op de klantenzone maar ik krijg meteen een 404 melding van Orange zelf dat de pagina niet bestaat.

Ik heb ook de My Orange app geprobeerd maar die geeft aan dat het enkel werkt met een Orange simkaart.

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 2 ans

Sinds gisteren opnieuw problemen met mijn tv. 

Ik kan geen opnames bekijken. Ook vandaag, na het heropstarten van mijn decoder, geen beterschap. 

Loading...