ThomasVDB1990
+1 plus
2 Messages
Ik probeer nu al 9 september internet en tv te laten installeren bij mij thuis, de gsm’s zijn natuurlijk direct over gegaan, maar op 9 september is een technieker gekomen, die zei er zijn systeemproblemen, vandaag weer thuis, niemand gezien ineens een mail met weeral de melding systeemproblemen. Ik woon in een nieuwbouw van nov 2025, heb op dit moment base met een sinds nov nieuwe coax aansluiting dus dit lijkt mij het probleem niet.
Wat mij enorm stoort is dat je belt ze je van het kastje naar de muur sturen en dan zeggen we kunnen enkel een nieuwe afspraak maken nu 14 oktober maar op de vraag of het dan in orde komt is het antwoord 90%, ze weten zelf niet wat de reden van annulatie is. Wat is dit nu voor service.
Zijn er hier op het forum medewerkers ofzo die mij deftige info kunnen geven, anders wil ik terug mijn gsm’s naar base, maarja dan ben ik men korting kwijt die ik had door te combineren gewoon omdat ik dacht beter af te zijn met orange.
Question
•
mis à jour
25
1
0
patrick2
+55 plus
Super User
•
@ThomasVDB1990
Hier op het forum zijn geen medewerkers die je bij dit probleem kunnen helpen hier zijn enkel klanten.
De reden van annulering weten wij dus ook niet wat daar mis gaat of kan zijn. Je gaat echt de klantendienst moeten bellen of spring eens een shop binnen en vraag of zij iets kunnen zien wat de reden kan zijn.
Hier gaat het allersinds niet lukken helaas omdat hier geen Orange medewerkers zijn van de klantendienst. Enkel de moderators maar die kunnen hier ook niet mee helpen die gaan enkel over het forum.
2
0