Profil de annedg1

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

lundi 6 février 2023 10:07

Insurance mobile 8

Ik kreeg net mijn factuur. Ik ben al 12 jaar klant. Maar ik zou nu voor de allereerste keer 8€ "Mobile Insurance 8" moeten betalen. Ik heb nooit een verzekering aangevraagd en ik heb daar zeker nooit de toestemming voor gegeven.

Hoe komt het dat dit plots op mijn factuur staat? En kan ik dit veranderen?

Alvast bedankt.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 2 ans

Weet niet of je dit in je klantenzone kunt veranderen @annedg1 

Staat onder

  • Mijn producten
  • Mobiele tariefplannen
  • Opties beheren
  • Andere opties

Bij mij staat er bij alle : actieve optie - maar ik heb er geen een

Als je daar niet kunt veranderen - moet je met de 5000 contact opnemen

 

Loading...