Profil de JanSan333

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

Voice-mail nummer is niet toegekend.

Goede avond,
Wanneer mijn telefoon op voicemail moet gaan, gebeurd er niets en krijgt men te horen dat -dit nummer is niet toegekend-
Enig idee hoe dit te verhelpen?

.

Via de voicemail instellingen is mijn gepersonaliseerde begroeting in orde.

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

Na veel op en af telefoneren /chatten heeft er eindelijk iemand de moeite gedaan om een dossier aan te maken.

De volgende dag was het al inorde. 

Bij het verlengen van de tijd ( telefoon laten overgaan vooraleer een voice-mail bericht kan ingesproken worden), had ik ergens een fout gemaakt( een verkeerd nummer).

Kudos voor de technische dienst.

Super User

• 

8K  messages

@JanSan333  een goedenavond.

Heb je  deze als een gelezen?

Klik op de blauwe deze.

Succes.

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

Ja ja , ik heb me al een ongeluk gezocht op het Forum.

De voicemail is ingesteld met mijn voorkeur, maar wanneer de beller naar mijn voice-mail behoord verwezen te worden, is er enkel de tekst - dit nummer is niet toegewezen+

Super User

• 

7.2K  messages

@JanSan333 

Dan is de klantendienst de plaats waar je moet zijn. Meer kunnen wij hier, allemaal gewone klanten zijnde, ook niet doen in dit geval.

EDIT: ik ga ervan uit dat men u wel gewoon kan bellen op uw nummer .... Zoniet is er nog iets anders aan de hand ...

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

Ik het al getelefoneerd en gechat . Telkens heeft men iets aangepast of geactiveerd, maar er is nog altijd niet de mogelijkheid om een voicemail bericht in te spreken op mijn telefoon nummer . 

Inplaats van -Dit is de voicemail van........,spreek een bericht in na de piep.-

Komt er - Dit nummer is niet toegekend-.

Conclusie van laatste chat contact is; uw telefoon is waarschijnlijk niet geschikt. Probeer uw sim eens in een andere telefoon.

Pfft, ik hoef al geen VoiceMail meer.

Bedank iedereen, groetjes Jan.

Loading...