Profil de msallahi

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

jeudi 17 décembre 2020 17:41

Voicemail uitschakelen Go Plus

Beste

Wie kan mij zeggen hoe ik de voicemail kan uitschakelen aub?

ik moet dit niet hebben,

ben net nieuwe klant, bij de concurrent Telenet kon dit zonder probleem uitgeschakeld worden.

ik heb een Go Plus abonnement.

 

alvast dank voor een snelle en hopelijk een goede oplossing.

groetjes

M.S.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

il y a 5 ans

@msallahi 

Bij de GO abonnementen is het niet meer mogelijk om de voicemail uit te schakelen...

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Waarom niet.

hoe belachelijk is dat?

is dit alleen me Go Plus niet meer of bij Bij ganse Orange diensten?

Orange kan/mag normaal gezien de klanten niet verplichten om voicemail te hebben!

Ik heb contact bij klanten dienst opgenomen, de ene zegt dat weet ik niet, de andere zegt is verplicht bij de wetgeving ministerieel besluit.

Bij de concurrent Proximus en Telenet is dit wel mogelijk en daar is de wetgeving n.v.t. dan?

 

mvg

 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@msallahi 

Het is zo bij alle GO formules.

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Ik vind persoonlijke JAMMER maar wettelijk kunnen/mogen ze niet zomaar doen.

klant is koning.

ik kom terug als ik een oplossing heb

ik ga hierbij niet laten.

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

@Cdt24801 Dat weet ik ondertussen ook dat niet mogelijk is.

ik wil de reden weten waarom niet.

ik ga niet meer op dit forum antwoorden tot ik een reactie heb gekregen heb de BIPT!

Dankjewel!

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@msallahi 

Ik ben heel benieuwd naar die reactie !!

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@msallahi  goedemorgen,

van mij krijg je deze:

TagKerst.jpg

Pisteur expérimenté

 • 

18  messages

il y a 5 ans

Ik heb hetzelfde probleem. Klanten bellen mij, maar aangezien ik dikwijls vertoef in recente nieuwbouw woningen, met de nieuwste isolatie normen, ben ik heel dikwijls onbereikbaar. Als klanten mij dan bellen komen ze zonder meer op mijn voicemail. Dan haken ze direct in, maar toch hebben ze een gesprek aan hun been. Door deze voice mail ben ik al honderden euro's kwijt, dit omdat ik klanten niet wil laten opdraaien voor deze fout van Orange. Ik betaal dan mijn klanten steeds hun gesprek terug. Dit kost mij dan 1 euro. Reken zelf, 1 euro, snel 10 maal per dag, komt mij al snel uit op honderd tot tweehonderd euro per maand ... Ik heb nu zelf vijfhonderd euro betaald aan mijn huisadvocaat om het één en ander uit te zoeken. Deze zegt dat Orange dit helemaal niet mag, of dat ik mijn kosten (100 - 250 euro per maand), gerust kan doorfactureren aan Orange, desnoods via de rechtbank. Andere operatoren doen dit niet, of kunnen de voicemail zonder probleem uiitschakelen. Ofwel doet Orange de moeite dit ook te kunnen, ofwel doen ze geen moeite en zal het hen een aardige duid kosten, dit via uitvoerbare titel via de rechtbank. Word vervolgd ...

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Ik heb hetzelfde probleem.... nieuwe klant en ik kan voicemail niet uit schakelen. Bij Proximus ging dit wel perfect... ik zie ook geen optie in de orange app.

Ondertussen al een oplossing gevonden?

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@keno_be 

Neen, er is daar nog niks aan veranderd. Het is bij Orange momenteel niet mogelijk om de voicemail uit te schakelen.

Eigenlijk vraag ik mij af waarom dat een probleem is ... Als een klant u belt en je bent niet bereikbaar hoort die ofwel het standaard antwoord ofwel een persoonlijk ingesproken boodschap. Daardoor weet de klant dat je momenteel niet bereikbaar bent (of reeds in gesprek) en kan hij al dan niet een berichtje achterlaten. Wanneer je terug bereikbaar bent bel je terug. En de klant weet dat. Wat is het probleem dan?

Waarom is een voicemail erger dan gewoon niet (kunnen) opnemen? Wie niet tegen een machine wil praten haakt gewoon in...

In tegendeel, als iemand u echt nodig heeft kan hij dat inspreken en ben je op de hoogte. Wanneer je gewoon niet (kunt) opnemen weet je gewoon van niks . Ik zou dat erger vinden.

Kan iemand mij dat eens uitleggen? Alvast bedankt. En die vraag is dus serieus, ik ben niet met jullie voeten aan het spelen.

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Er is een probleem!

ik wil gewoon de voicemail niet hebben punt uit!

dit is een dienst waar men perfect uitgeschakeld kan worden.

 

geen probleem, ik heb een klacht bij BIPT ingediend, volgens hen is dit wettelijk niet verplicht.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Cde 

Sta mij toe om uw redenering (gedeeltelijk op zijn minst) te nuanceren: hoeveel procent van de mensen die een telefoon abo hebben betalen nog per gesprek? De meesten hebben een forfaitair (redelijk) aantal minuten ter beschikking of zelfs onbeperkt bellen.

Diegene die inhaken maken die keuze zelf. Ik zou als handelaar veel liever hebben dat de klant iets inspreekt waardoor ik hem later gericht kan terugbellen en reeds weet wat het probleem is. Op dat moment ben jij aan het bellen en betaal jij de kosten. uiteindelijk is de klant dan goedkoper af want uw gesprek zal wel langer duren dan zijn gesprek met de voicemail.

Pisteur expérimenté

 • 

18  messages

Klopt eigenlijk wel, maar procentueel mag je nooit rekenen, dit is te relatief. Neem 1 procent misschien? Van mijn klanten, werknemers, etc ..., toch al een 60 stuks, waarvan ik al snel 20 telefoons per dag krijg. Twintig maal op de voice mail, 20 maal per dag "piep-piep-piep", om dan te lezen ... persoon heeft gebeld zonder iets in te spreken. Dus ook 40 minuten kwijt aan 65 euro, plus 20 maal per dag de kans om iemand zijn kind dood te rijden op het geweten van Orange, en dus ook per dag kans op bijna 2.500 euro aan boetes of de kans om helemaal zot te worden en 20 maal per dag de smartfoon kapot te gooien aan 500 euro per ding ...

 

Alles is relatief hé ???

Apprenti éclaireur

 • 

5  messages

il y a 4 ans

ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).

 

bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code  #002#
te gebruiken   (niet ##002#)

(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)

Succes !

Loading...