Profil de thierryleyssen

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

jeudi 30 mai 2019 08:33

Voicemail uitschakelen

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Solution acceptée

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Fantastisch Patrick, dat is wat ik zocht. Zonde dat ze dit niet weten bij de support lijn .....

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@thierryleyssen  fijn dat ik heb het kunnen oplossen voor u 🙂

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Bij mij lukt dat nog het nog steeds niet, ik heb al 5 maal contact opgenomen met het nummer 5000, mijn vraag herhaald en telkens zegt men mij dat mijn voicemail uitgeschakeld is. Bij de ene diende ik 10 min te wachten, bij de andere 4 uur. Telkens diende ik na die tijd mijn gsm uit te zetten en terug op te starten.

als iemand mij belt, gaat de telefoon 4 maal over en weerklinkt daarna de volgende melding " Hello, for English, press 1, voor Nederlands druk 2 bla bla bla. Is er nog echt niemand die mij kan vertellen hoe ik die voicemail kan laten afzetten ?

In de Klantenzone of in de app van Orange kan het ook niet.

 

Mvg

 

Mark

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ugh  @Moose 

Totem merkt dat jouw rooksignaal nog onbeantwoord is.
Kan je contact opnemen met ons webcare team? Zij zullen je hiermee verder helpen.

Zonnegroeten

Totem

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Lukt niet via tariefplan, opties en diensten uitschakelen.Met tariefplan Koala krijg je de mogelijkheid niet om voicemail uit te schakelen.Kan men ev. het belsignaal bij een oproep langer laten aanhouden?

Chef pisteur

 • 

114  messages

il y a 5 ans

Ik heb nog steeds last van dit probleem.

Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.

Weet iemand hoe het wel lukt ?

Apprenti éclaireur

 • 

5  messages

il y a 4 ans

ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).

 

bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code  #002#
te gebruiken   (niet ##002#)

(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)

Succes !

 

marc

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ugh @jajest,

Dit werkt inderdaad. Alleen is het zo dat de voicemail na een tijdje terug geactiveerd zal worden.

Deze oplossing is slechts een tijdelijke oplossing.

Moge de geest van de stam bij je zijn.

Groeten,

Totem

 

Loading...