57manesh
+ nog 1
Beginnende scout
•
3 Berichten
Beste,
Ik heb momenteel een abonnement bij Orange Belgium en ik betaal ook een smartphone af via een contract van 2 jaar. Er blijven nog ongeveer 7 maanden over van mijn contract.
Ik wil graag weten of het mogelijk is om nu over te stappen naar een andere provider voor internet en telefonie.
De reden is dat mijn internetsnelheid zeer slecht en erg traag is. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de verbinding.
Kunt u mij laten weten:
hoeveel ik nog moet betalen voor de smartphone,
of er extra kosten of een opzegvergoeding zijn,
en wat de voorwaarden zijn om mijn abonnement vroegtijdig stop te zetten?
Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groeten,
Vraag
•
Bijgewerkt
76
3
0
streulma
Beginnende scout
•
Je kan overstappen maar je zal dan een slotfactuur krijgen van Orange waar een groot bedrag zal op staan als restwaarde te betalen voor je toestel.
0
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@57manesh
Overstappen kan je altijd , vraag de restwaarde op via je klantenzone of door te bellen en je vraagt bij je nieuwe provider de diensten aan. Zou dan wel voor je opzegt eerst de installatie laten doen door je nieuwe provider anders heb je geen diensten meer.
Maar de vraag is dan ook meteen , heb je ook al eens laten nakijken waar het probleem zit ? De oorzaak kan misschien ook snel opgelost zijn. Overstappen kan je namelijk altijd dus misschien eerst eens kijken voor een oplossing.
Weet niet welke provider je op het zicht hebt maar als je Telenet zou pakken zit je op dezelfde kabel als Orange. Wie zegt dat je probleem dan is opgelost ?
2
0
Cdt24801
+ nog 54
Super User
•
Beste @57manesh
Ben je klant van Orange geworden op het moment dat je die foon kocht of was je al eerder klant?
Indien je al klant was, had je toen ook al last van trage verbinding?
(bewerkt)
1