Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Mobiele verbinding
Ben verdomme al meer dan een uur bezig om de livestream op sporza te volgen van de croky cup maar niks werkt en dat met een trio extreme pakket , pure schande ! Collega van me met een standaard proximus abo naast me heeft perfecte verbinding !!!
Beschamend voor orange !!!

Ranakim
Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Ik gebruik een iphone14 en die staat roodgloeiend als ik verbind met sporza , mijn collega zijn galaxy a13 helemaal niks , maak ik verbinding met eender welk ander videostream netwerk dan word er niks heet en loopt alles vlot !
extra beveiliging van telenet of orange ivm inkomsten van wedstrijden mss , en dit terwijl het gewoon gratis te volgen is op sporza !
Schandalig gewoon !!!
4
0
Ranakim
Apprenti pisteur
•
5 Berichten
Euhm precies nogal lichtgeraakt he omdat ik 1 keer verdomme zeg , misschien ligt het niet aan het toestel maar aan orange zelf zoals ik in het bericht zelf aangaf van de collega die bij proximus geen problemen heeft ( trouwens we hebben als proef op de som even een simswap gedaan en daaruit bleek dat mijn zelfde iphone op het proximus netwerk geen problemen had ) of misschien kunnen ze bij orange nooit niks fout doen of zo ?
2
0
Bb_zze
Pisteur expérimenté
•
3 Berichten
Gxn accepteren bro
0
0