Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
Sim kaart voor gps tracker in auto
Robinsannen
4 Berichten
dinsdag 24 december 2024
Hee daar,
weet iemand een goede oplossing voor een simkaart in een gps tracker voor de auto? En wat voor abonnement? Al vast dank voor de ervaringen hiermee
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
Gregory
+ nog 56
Super User
•
8K Berichten
2 jaar geleden
Je kunt je een surf extra card bij je bestaand abonnement aanschaffen - kost 3 EUR/maand
Surf Extra Card - Simkaart voor tablet | Orange België
Pin code ervan uitzetten
Hier ervaring mee ?
neen. Maar doet enkel mobiele data. Je kunt er niet mee bellen (wel met WhatsApp en zo)
+ nog 54
7.2K Berichten
@Robinsannen schreef: Hier ervaring mee ?
Ik heb zo een surf extra card in een oude foon zitten die ik in de auto als GPS (Waze, Google Maps ...) gebruik.
Werkt probleemloos.
Oh oké. En dat kost dus amper iets neem ik aan…
Niks buiten de 3 EUR/maand. Je mobiele data van je huidig abonnement is gemeenschappelijk. Misschien moet je je abonnement verhogen - maar bij de huidige wordt de snelheid gewoon verlaagd als je boven je GB gaat
Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen
Data continu gegarandeerd: vanaf 8 GB surf je in België en in de EU verder aan een snelheid van 512 kbps.
Oké Mercie voor de info. Hier ga ik zeker achter luisteren. Dank. Fijne feestdagen
patrick2
+ nog 55
11.3K Berichten
11.3K
8K
Cdt24801
7.2K
bulrog
5.1K Berichten
5.1K
Gregory
+ nog 56
Super User
•
Je kunt je een surf extra card bij je bestaand abonnement aanschaffen - kost 3 EUR/maand
Surf Extra Card - Simkaart voor tablet | Orange België
Pin code ervan uitzetten
5
0
Robinsannen
Oké Mercie voor de info. Hier ga ik zeker achter luisteren. Dank. Fijne feestdagen
0