Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
2 smartphones 2 abonnementen
kevinwerelds
Beginnende scout
•
3 Berichten
maandag 20 april 2026
Beste , Ik heb een vraag kan ik nog een nieuw abonnement met smartphone bestellen als ik al een abonnement met smartphone heb ? Op mijn naam
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
Peterparker
Leerling verkenner
31 Berichten
3 maanden geleden
Beste,
Ja, dat kan zeker. Bij Orange mag je meerdere abonnementen met toestel op éénzelfde naam hebben, zolang je dossier in orde is.
📱 Hoe werkt het precies?
- Je kan een tweede abonnement + smartphone bestellen op jouw naam.
- Orange voert wel een kredietcontrole uit (standaardprocedure bij elke aanvraag met toestel).
- Als alles in orde is, wordt het nieuwe abonnement gewoon toegevoegd aan je klantprofiel.
🧾 Belangrijk om te weten
- Elk abonnement met toestel heeft zijn eigen afbetalingsplan.
- De bestaande afbetaling heeft geen invloed op de mogelijkheid om een tweede toestel te nemen, behalve als de kredietcontrole een beperking aangeeft.
- Je hoeft niets speciaal te doen: de bestelling kan online, in de shop of via de klantendienst.
✔️ Kort antwoord
Ja, je kan zonder probleem een tweede smartphone met abonnement nemen op jouw naam.
Als je wil, kan ik je ook uitleggen welke formules het interessantst zijn of hoe de kredietcontrole juist verloopt.
Fijne dag!
@Peterparker ja je mag mij dat uitleggen
YousraB
+ nog 35
Moderator
275 Berichten
Dag @kevinwerelds, Je kan inderdaad nog een derde abonnement nemen met Smart Data.
Groeten,
patrick2
+ nog 55
Super User
11.3K Berichten
11.3K
Gregory
+ nog 56
8K Berichten
8K
Cdt24801
+ nog 54
7.2K Berichten
7.2K
bulrog
5.1K Berichten
5.1K
Peterparker
Leerling verkenner
•
Beste,
Ja, dat kan zeker. Bij Orange mag je meerdere abonnementen met toestel op éénzelfde naam hebben, zolang je dossier in orde is.
📱 Hoe werkt het precies?
- Je kan een tweede abonnement + smartphone bestellen op jouw naam.
- Orange voert wel een kredietcontrole uit (standaardprocedure bij elke aanvraag met toestel).
- Als alles in orde is, wordt het nieuwe abonnement gewoon toegevoegd aan je klantprofiel.
🧾 Belangrijk om te weten
- Elk abonnement met toestel heeft zijn eigen afbetalingsplan.
- De bestaande afbetaling heeft geen invloed op de mogelijkheid om een tweede toestel te nemen, behalve als de kredietcontrole een beperking aangeeft.
- Je hoeft niets speciaal te doen: de bestelling kan online, in de shop of via de klantendienst.
✔️ Kort antwoord
Ja, je kan zonder probleem een tweede smartphone met abonnement nemen op jouw naam.
Als je wil, kan ik je ook uitleggen welke formules het interessantst zijn of hoe de kredietcontrole juist verloopt.
Fijne dag!
1
0
YousraB
+ nog 35
Moderator
•
Dag @kevinwerelds, Je kan inderdaad nog een derde abonnement nemen met Smart Data.
Groeten,
0
0