Profiel van graces435

5 Berichten

Prijsaanpassing abonnement - geen info

Hi. Er zijn alweer prijsaanpassingen gebeurd aan de mobiele abonnementen zonder dat ik daar op de hoogte voor werd gebracht. In de laatste 6 maanden is dit nu 2 keer gebeurd. In juli heb ik naar de klantendienst gebeld, maar elke afdeling wees met de vinger naar de ander. Ik vroeg daarop wanneer de ORIGINELE email met de melding van de aanpassing verstuurd werd, maar ze konden die mail noch de datum geven. Wettelijk gezien zouden we persoonlijk op de hoogte gebracht moeten worden, maar ik heb deze op geen enkel kanaal gezien, noch via email, noch via de app. Het artikel dat in het Nieuwsblad verscheen, vermeldde hetzelfde: klanten worden persoonlijk op de hoogte gebracht. NIETS dus. Ik kan bellen naar de 5000, maar ik heb nu wel kasten en muren gezien. Waar kan ik nog een klacht loggen?

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

8K Berichten

Staat vooraan op mijn factuur van 26/11/2025

Je moet je facturen dan wel bezien

5 Berichten

Bedankt Gregory! Ik neem mijn woorden terug in dat geval. Wel spijtig dat ik het van een medegebruiker moet horen. Je zou denken dat ze intern deze informatie ook moeten hebben. Veel verbetering nodig op vlak van kennis.

Moderator

• 

275 Berichten

Hey @graces435 , Bedankt om hier je ervaring met ons te delen. 🙂
De klantendienst is op de hoogte dat de prijsverhoging op de factuur wordt aangekondigd en moet de klanten correct kunnen informeren.
Ik zal dit punt zeker meenemen en intern doorgeven.🙂

Super User

• 

8K Berichten

@graces435​ Het volledig overzicht vind je hier

https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen 

Veteran verkenner

• 

8.2K Berichten

@graces435  een goedenavond. 

Iedereen is echt wel op de hoogte gebracht. 

Kan de juiste data niet zeggen dan is de mail je ontgaan.

Jammer.

Loading...