Bijna 20 jaar klant, maar als de dame aan telefoon je onrespectvol en onprofessioneel te woord staat, dien ik weldra Orange goodbye te zeggen.
Klacht 1: ik ontving (vermits ik jarig was) een CADEAU, daarbovenop nog een 2e getrouwheids CADEAU. Die waren vorige week nog 4 dagen geldig. (best destinations wou ik activeren en 30 GB extra). Ik heb herhaaldelijke keren getracht deze beide cadeau's te activeren, maar lukte niet. Bovendien bleef blijkbaar de app hangen, want elke dag stond er hetzelfde: nog 4 d geldig.
Ik heb er zelfs een foto van gemaakt. Zie bijlage!
Vandaag stond die melding (4d geldig) er niet meer en waren plots de cadeaus toch verdwenen.
Na enkele dagen vruchteloos proberen ontvangen vd cadeau's, toch vandaag eens gebeld naar de klantendienst om te verzoeken om die alsnog te activeren. Is 1 simpele druk op een knopje.
Maar de dame begreep er niet veel van, en gaf aan dat het niet mogelijk was.
Ik vroeg haar overste te spreken, maar dat kon niet.
Ze lachte me uit.
Dus dat is KLACHT 2. Onbeleefde en onprofessionele dame aan de lijn.
bijzonder onprofessioneel
als dit gesprek kan herbeluisterd worden denk ik dat haar ontslag vlakbij is (misschien een jobstudent?)
Klacht 3: er is géén manier om een mail te sturen. Men wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er is géén invulformulier. Dat is al jaren zo, en al jaren krijg ik er grijze haren van. Enkel via 5000 bellen of via online forum.
jammer
dus als iemand me kan helpen aan een mailadres om een klacht neer te leggen
welkom
en eigenlijk was het simpel op te lossen, het kost aan Orang niets om dat gewoon op te lossen en te zeggen: onze excuses mijnheer, we zullen dat direct voor u in orde maken!
klaar!
vreemd hoe een groot bedrijf zo onpersoonlijk en zo onbeleefd en zo onprofessioneel kan worden
Vraag
•
Bijgewerkt
100
3
0
G
gerdan
hier is de foto, bewijsje van het cadeau... dit stond een ganse week , met telkens zelfde melding: nog 4 d geldig. Maar geen mogelijkheid om het te activeren!
0
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@gerdan goedemorgen,
zoals je zelf schrijft is er inderdaad géén emailadres.
Ook hier kunnen we je niet verder helpen.
Wij zijn ook maar klanten.
Hier misschien.
https://www.orange.be/nl/contact#/je-facturen-en-betalingen
of deze.
https://www.ombudsmantelecom.be/nl/
Succes.
0
YannickV
+ nog 34
Moderator
•
@gerdan je kan inderdaad een klacht indienen bij de Ombudsdienst.
Je kan ook contact opnemen met de klantendienst via sociale media.
0
0