Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Mijn profiel niet beschikbaar
Beste,
Ik kan op de site en mobiele app "mijn profiel" niet gebruiken, ik wil graag mijn klantnummer raadplegen en door de foutmelding die ik krijg gaat dit niet. Ik heb geen abonnement en dus geen facturen dus daar kan ik het ook niet op zien.

Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@Antgl
Stap eens een Orange winkel binnen. Aan de hand van uw nummer kunnen zij alle gegevens opduikelen.
Vroeger was dat bij prepaid kaarten niet het geval, maar tegenwoordig moeten die allemaal geregistreerd zijn.
Meer kunnen wij hier ook niet doen dan goede raad geven en ervaringen uitwisselen aangezien wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn ...
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Antgl een goedenavond,
heeft het antwoord van @Cdt24801 je geholpen?
Zo ja mag je deze als oplossing accepteren.
0