Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
My Orange badges
Aiko
+ nog 11
Beginnende scout
•
39 Berichten
dinsdag 5 mei 2020
Ik ben nu gisteren aspirant verkenner geworden en op de my Orange app heb ik nog niet de badge "scout" en "verkenner" gekregen.
Is dit normaal dat het even duurt of niet?
Mvg Aiko
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
AU
Anonymous User
+ nog 33
4.4K Berichten
6 jaar geleden
@Aiko
Als je hier een beetje zoekt dan kan je al veel antwoorden vinden op uw vraag.Je zal geduld moeten hebben zoals de meesten onder ons die op een badge wachten.
succes en het amusement met het "verkennen" hier, als verkenner. 😉
3 Berichten
Idd pas vandaag tribe geworden en kben al meer dan 2 jaar klant. Hebben ze voor tribe geen app ? Of is dat met de orange app makkelijk te vinden
+ nog 55
Super User
11.3K Berichten
@gunther1717 er is helaas geen app voor de Tribe. Zou makkelijker zijn maar de Tribe ontwikkelt zich nog steeds dus wie weet is het voor de toekomst.
+ nog 54
7.2K Berichten
Een oplossing zou zijn om Tribe compatibel te maken met Tapatalk. Maar ik vrees dat zulks er voorlopig niet zal inzitten ...
Gregory
+ nog 56
8K Berichten
@Aiko schreef: Ik ben nu gisteren aspirant verkenner geworden en op de my Orange app heb ik nog niet de badge "scout" en "verkenner" gekregen. Is dit normaal dat het even duurt of niet? Mvg Aiko
Het kan even duren @Aiko
Het kan ook zijn dat je die niet krijgt. Heb ik ook niet gekregen, en er zijn nog veel anderen in hezelfde geval. Ik lig er ook niet van wakker
Zou een paar dagen wachten en indien het echt van belang is voor je, kun je het vragen via messenger.
@Gregory
Er zijn twee redenen dat je één of meerdere OTY badge(s) gelinkt aan Tribe niet krijgt:
Voldoe je aan beide voorwaarden dan heb je recht op de badge en moet je hen eens wakkerschudden met een berichtje.
Ok, bedankt. Ik heb een berichtje gestuurd op messenger 👍
@Aiko is je probleem al opgelost ? Probeer dan de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft.
+ nog 3
4 Berichten
Bedankt!
gunther1717
Heb de mijne ook niet gekregen
patrick2
11.3K
8K
Cdt24801
7.2K
bulrog
5.1K Berichten
5.1K
AU
Anonymous User
+ nog 33
@Aiko
Als je hier een beetje zoekt dan kan je al veel antwoorden vinden op uw vraag.
Je zal geduld moeten hebben zoals de meesten onder ons die op een badge wachten.
succes en het amusement met het "verkennen" hier, als verkenner. 😉
4
Gregory
+ nog 56
Super User
•
Het kan even duren @Aiko
Het kan ook zijn dat je die niet krijgt. Heb ik ook niet gekregen, en er zijn nog veel anderen in hezelfde geval. Ik lig er ook niet van wakker
Zou een paar dagen wachten en indien het echt van belang is voor je, kun je het vragen via messenger.
4
gunther1717
Heb de mijne ook niet gekregen
0
0