1 Bericht
Op 1 juli kreeg ik een email dat orange football tijdelijk buitendienst is en dat deze niet aangerekend zou worden zolang er geen akkoord was met DAZN. Groot was mijn verbazing dat op mijn factuur vooralsnog orange football werd aangerekend. Ik heb contact genomen met de klantendienst en vertelde ze me doodleuk dat dat op latere facturen zal worden rechtgezet. Waarom kan dit niet direct, temeer dat ze zelf een email hebben verstuurd waarin duidelijk staat dat er niets zou worden aangerekend. Zijn er nog mensen die dit voorhebben? Wat kan er eventueel gedaan worden?
Vraag
•
Bijgewerkt
143
4
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@dirk1212145 een goedenavond,
omdat de boekhouding nu eenmaal niet direct werkt!
Dus je krijgt je centen bij de vlg factuur heus wel terug hoor.
Gewoon even geduld hebben en een beetje in de schoenen van de mensen gaan staan
die eraan bezig zijn. Er worden maandelijks facturen gemaakt niet dadelijks.
Fijne avond.
0
0
Pletse
+ nog 44
Leerling verkenner
•
Hey @dirk1212145 ,
Bekijk eens de datums van welke dag tot welke dag van de maand uw facturatiecyclus loopt. Dit kun je linksboven op je factuur zien. Als deze factuur gestart is VOOR 1/07, bvb 26/06 tot 25/07, dan is het normaal dat de voetbal werd aangerekend. De kosten vervallen echter vanaf 1/07 en de factuur was reeds opgemaakt voor deze datum.
Op je volgende factuur zul je dan een creditering zien voor de periode vanaf 1/07.
Dat is mijn vermoeden en ervaring inzake facturatie.
0
0
L
LuskeDS
Hallo Orange, voor engels en duits voetbal wil ik niet meer geabonneerd blijven. Ik wil aub graag het Belgische voetbal 1ste en 2de klasse kunnen kijken want ik kan zelf niet meer naar het stadion gaan!!
0
0
YannickV
+ nog 34
Moderator
•
Hey @LuskeDS, voor de maand juli word je al zeker niet gefactureerd.
Verder waren er onderhandelingen lopende tussen de rechtenhouder DAZN en de verschillende TV distributeurs waaronder Orange.
0
0