Hoi
Ik ben pas verhuisd en bij het opnieuw koppelen van de Orange TV App in verdiepen de decoder verschijnt volgende melding:
"Niet mogelijk om aan te melden.Dit apparaat is gekoppeld aan een andere gebruikersaccount. Verwijder het apparaat uit dat account om door te gaan."
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt!
PB
Geaccepteerde oplossing
Pb2018
+ nog 2
Hoi
Ik heb het probleem daarnet zelf opgelost 🥳
Na alles wat ik zelf nog zou kunnen doen op een rijtje te hebben gezet, bedacht ik me dat een 'factory reset' van de decoder ook nog een mogelijke piste zou kunnen zijn.
Potloodpunt op de reset-knop, alles een voor een terug ingesteld, de app nog eens verwijderd/terug geïnstalleerd en huppa...
Foutmelding verdwenen en toestellen koppelen lukt terug 🥳
Hallo support, de oplossing misschien dringend eens aan jullie technische knowledebase toevoegen in plaats van mensen van het kastje naar de muur (en terug) te sturen?
Soit, prob solved.
(bewerkt)
0
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
 •Â
@Pb2018 een goedemorgen,
neem contact op met het nr 5000.
Ik vermoed dat je oude adres aan de decoder is gelinkt en dat moet worden aangepast.
Iets wat wij niet kunnen doen voor jou.
Of telefoneer even naar een Orange shop.
Succes.
0
0
Pb2018
+ nog 2
Hoi
Bedankt voor je bericht😃
Volgens de support van Orange zijn ze op de hoogte van het probleem dat zich momenteel bij meerdere mensen voordoet en dat er aan gewerkt wordt.
Op de vraag wanneer het opgelost zou kunnen zijn, was het antwoord dat ze geen idee hebben en dat ze dan een sms zullen sturen 🤔
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
 •Â
@Pb2018 Ik zou toch eens nazr de shop gaan.met je decorder.
0
Pb2018
+ nog 2
Vandaag naar de Orange shop geweest en ook daar konden ze me niet helpen. Videocall met Orange support in de winkel leverde ook niks anders op dan dat 'ik best van thuis uit nog eens met de support contact opneem om een reset te laten doen.'
Thuis gekomen dan nog maar eens met de support gebeld en alles nog eens opnieuw uitgelegd. Er is een nieuw 'dossier' geopend en als ik binnen de 4 dagen geen reactie van Orange heb gekregen dan moet ik terug contact opnemen...
Fingers crossed...
Ik hou jullie hier op de hoogte!
(bewerkt)
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
 •Â
@Pb2018 goedemiddag,
fijn dat te lezen.
Op het oude forum stond er iets over de reset!https://community.orange.be/nl_NL/conversations/tips-tricks-van-de-community/je-decoder-een-reset-geven/6847e8fa168e5500c43f9a16
Bedankt om dit mee te delen.
Fijne dag verder.
0
0
Pb2018
+ nog 2
@Josette de reset werkt/helpt dus blijkbaar tock ook bij de Android-decoder
0