Profiel van Bethesda

Pisteur expérimenté

• 

32 Berichten

Goede betaler badge

Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet

Geaccepteerde oplossing

Pisteur expérimenté

• 

32 Berichten

ik dacht dat ik klant was van 2018

Super User

• 

7.2K Berichten

@Bethesda 

Als je nooit een herinnering gehad hebt en je bent klant sedert ten laatste feb 2019 (want de eerste badge duurt twee jaar om hem te verdienen) dan heb je de badge nu verdiend. Wanneer je ze effectief krijgt, dat kan nog even duren. Als je ongerust erover bent, stuur een berichtje via messenger naar het webcare team en je zal zeker een antwoord krijgen.

Super User

• 

8.2K Berichten

@Bethesda  goedenavond,

denk dat je nog even erop moet wachten ik weet niet hoelang je klant bent

ik van 2018 en heb ze ook nog niet ze lopen achter denk ik! .

Goede betaler 2 jaar

Klasse betaler 5 jaar

Perfecte betalen 10 jaar.

Pisteur expérimenté

• 

18 Berichten

Oké bedankt voor de info 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Bethesda en @Josette 

In een ander topic is dit reeds aangehaald. De startdatum was in november 2018, dus de eerste trouwe klanten hebben deze badge reeds verdiend. 

Men is bij Orange echter nog niet klaar, er is nog geen enkel exemplaar van deze badge uitgegeven. De rechthebbenden zullen ze wel krijgen, maar er zal wat geduld moeten geoefend worden.

Niets nieuws onder zon bij Orange 😁 😈

Super User

• 

7.2K Berichten

En tussen haakjes, die badges bestaan al bijna een jaar. Aangezien ze echter pas zijn beginnen tellen vanaf november 2018 was er nog niemand die ze verdiende. Tot nu. En toch zijn ze nog niet klaar ...🤔

Super User

• 

7.7K Berichten

De teller start niet meer ergens vanaf eind 2018 @Cdt24801 

Nu vanaf 01/02/2020 Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

* de teller voor deze badges start vanaf 1 februari 2020.

Super User

• 

7.2K Berichten

@Gregory  schreef:

De teller start niet meer ergens vanaf eind 2018 @Cdt24801 

Nu vanaf 01/02/2020 Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

* de teller voor deze badges start vanaf 1 februari 2020.

Inderdaad, dat staat er nu. Maar dat is dan heel dik boerenbedrog, want sedert heel lang heeft daar als startdatum 7 november 2018 gestaan.

Dat zou dus willen zeggen dat nog niemand deze badge kan verdiend hebben. Nochtans heeft het webcare team mij bevestigd dat ik deze badge reeds verdiend heb (met als start referentie november 2018 uiteraard) maar dat de uitreiking vertraging opgelopen heeft....

@Totem , zou je dit eens willen nakijken en hier de juiste toedracht verduidelijken aub?

Super User

• 

7.2K Berichten

Hey, nu ben ik toch wel even boos op Orange. Ik wilde in mijn geschiedenis van Messenger dat bewuste antwoord van het Orange webcare team even opsnorren en wat blijkt: ze hebben hun antwoord weer verwijderd !!

Dat noem ik dus echt boerenbedrog !! Zoiets doe je niet !! 😠

Éclaireur novice

• 

1 Bericht

Goed betalende klant sedert 3 jaar en nu staat die badge op 1.2.2020 🤔 als ze elk jaar de datum opschuiven kan niemand ze halen

4.4K Berichten

@Cdt24801 

Ik zie die badges zelf al een lange tijd , maar zoals je zei ik had ze toen wel nog niet gezien in de MyOrange app , nu wel , echter zal ik nog 2 jaar moeten wachten eer ik de 1ste al hebben 🙂 .

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

7.2K Berichten

Ja, dat komt ervan als je gaat provider-hoppen 😋

4.4K Berichten

@Cdt24801 

Ik zal het niet meer doen ze nu , ik blijf bij Orange 🙂

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

7.7K Berichten

For the time being @Anonymous 

4.4K Berichten

@Gregory 

Neen , ik blijf bij Orange.

Groeten,

bigMODDER

Super User

• 

7.7K Berichten

haha @Anonymous 

Je kunt hier op het forum zijn zonder noodzakelijk klant te zijn.

@investbanking is een ex-klant, en die post hier ook af en toe

4.4K Berichten

@Gregory 

Klopt wat je zegt , maar in mijn geval toen ik Prox was had ik eigenlijk al spijt, dus heb na tijd beslist, ik ga terug naar Orange.

Groeten,

bigMODDER

Pisteur expérimenté

• 

25 Berichten

Vind die 'startdatum' van 01/02/2020 belachelijk!

Jarenlange goede en trouwe klanten die aan de voorwaarden voldoen zouden deze badges automatisch moeten toegekend krijgen!

Op een maand ofzo na ben ik al 12 jaar klant, gedurende die 12 jaar altijd correct en op tijd betaald, van de eerste factuur tot de laatste!  Maar blijkbaar ben ik in de ogen van mijn provider maar evenveel getrouwheidsbeloning waard als iemand die nog maar net klant is...

't zal met de badges rond dataverbruik wel iets gelijkaardigs zijn zeker, dat mijn jarenlange verbruik van voor de 'startdatum' niet meetelt waarschijnlijk...?

Super User

• 

7.7K Berichten

Ja, @Yagoda kun je hier zien als je wat naar beneden scrolt Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

Super User

• 

7.2K Berichten

@Yagoda 

Dat er een startdatum op gekleefd wordt, daar kan ik volledig inkomen. Zo is iedereen gelijk voor de wet bij het invoeren/opstarten van een incentive. Wat ik wel inderdaad belachelijk vind, is dat men, op een tijdstip dat reeds meerdere klanten een welbepaalde badge verdiend hebben, de startdatum opeens wijzigt waardoor iedereen opnieuw van nul moet beginnen. En dat heeft Orange dus gedaan met de badges "Goede betaler".

Inderdaad kinderachtig.

4.4K Berichten

Hier ook al geruime tijd goede betaler. De startdatum is idd ongelukkig gekozen 

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

we zijn nu 2023 

en nog steeds is deze niet geactiveerd !

Betaal iedere maand correct met domicilie 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Veerle1  schreef:

we zijn nu 2023 

en nog steeds is deze niet geactiveerd !

Betaal iedere maand correct met domicilie 

Sedert wanneer ben je onafgebroken klant? De termijn voor deze badge begint pas te lopen vanaf 01 feb 2020. Dus ten vroegste op 01 feb  2022 kun je deze badge verdiend hebben. Ik persoonlijk heb ze gekregen op 09 feb 2022, hetgeen dus eigenlijk ook nog eens een bijkomende week 'gepikt" is ...

Maar ach, liggen we daar echt wakker van? Ik vind het belangrijker dat mijn foon goed werkt en ik thuis en onderweg over een goed signaal beschik ...

Loading...