Profiel van Totem
Grand Sage

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

Orange Thank You Badges vs Tribe badges

Ugh allemaal,

Orange verdeelt twee soorten badges: "Orange Thank You" of OTY-badges om je te bedanken voor je loyaliteit door geschenken te geven en "Tribe" -badges om je te bedanken voor je deelname aan het forum.

In je My Orange-app of op de website van Orange vind je een rubriek "Orange Thank You". Het doel is om missies te voltooien. Elke missie geeft je een badge en met elke drie badges ontvang je een geschenk. Alleen OTY-badges geven geschenken.

Op dit forum kun je ook "Tribe" -badges verdienen door regelmatig aanwezig te zijn op Tribe, zoveel mogelijk leden van de community te waarderen en te helpen. Om andere tribers te helpen, aarzel dan niet om je ervaring en kennis over onze producten en diensten te delen. Je kan ook vragen stellen, de antwoorden zullen iedereen helpen, dat is zeker! Hoe meer je meedoet, hoe groter de kans dat je vooruitgang boekt. Pas op! deze badges geven geen geschenken, behalve de scout-, verkenner-, genezer- en sjamaan-badges die meetellen voor een Orange Thank You-missie.

Als je mobiele nummer wordt ingegeven in de instellingen van je Tribe-account, verschijnen de badges automatisch in je profiel. Soms is er wat geduld voor nodig, maar we vergeten je niet.

Veel plezier! En verdien OTY-badges om geschenken te ontvangen!

Totem waak over zijn tribe!

Totem

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Hallo,

Ik heb enkele maanden terug mijn telefoon via de webshop van  Orange besteld, maar heb geen badge ontvangen? Kan ik die als nog claimen?

Groeten

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Ilsedeman Kan wel even duren voor je de badge krijgt ,heb nog even geduld .

geduld is een schone deugd wie niet eert is niet weert zeggen ze toch hè !

En mocht je na lange tijd toch nog niet gekregen hebben , kan je een informeren bij @Totem. Maar normaal komt het dik in orde .

fijne groetjes 

tinneke2 

Super User

• 

7.7K Berichten

Het is wat misleidend @Ilsedeman 

Een Orange Phone is niet gelijk welke telefoon je bij Orange bestelt, het moet er een van het merk Orange zijn Smartphones en gsm's | Orange België

En persoonlijk zou ik geen 20 EUR uitgeven voor een antiek toestel

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Bedankt Gregory, is idd wat misleidend.

Groetjes

Super User

• 

7.7K Berichten

Je bent niet de eerste die het zo opvat @Ilsedeman 

Er is zelfs iemand die speciaal die 20 EUR heeft uitgegeven om die ene badge te krijgen

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Gregory wat mensen allemaal niet doen om meer badges te kunnen krijgen ongelooflijk . 
Dat kan er bij mij niet bij . Doe toch gewoon wat je toe komt zoals iedereen . 
Met omkoperij kom je niet ver in leven . Waarom doen zo een mensen dat je stelt u er soms vragen bij . . 
ver kom je er niet mee 

fijne dag 👋 groet je 

tinneke2 

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Dank je voor de info. Wist ik blijkbaar niet 🙂

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Dank!

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Bedankt voor de uitleg

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Bedankt 

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Danku

Éclaireur novice

• 

1 Bericht

thanks ! 

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Dankuwel

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Chocael29 @Met veel plezier doen we dit graag .
En welkom 

groetjes tinneke2 

4.4K Berichten

Het duurt wel erg lang 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Anonymous  schreef:

Het duurt wel erg lang 

Wat duurt erg lang?

4.4K Berichten

Nog steeds geen badge gekregen…

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Anonymous  Nog steeds geen badge  gekregen:

Dat kan even duren je moet echt veel geduld hebben  ,kan wel even duren .

Heb je alles goed gelezen wat @Totem geschreven geeft . .

en geduld is een mooie deugd 

groetjes tinneke2 

4.4K Berichten

Ugh @Totem . Nogmaals bedankt voor deze uitleg, want veel leden van de Stam verwarren nog steeds het verschil tussen de twee. Persoonlijk, aangezien ik 3 maanden in de gemeenschap ben, kostte het me wat tijd om het volledig te begrijpen 🤣. Beste @Totem , moge je avond zoet maar erg winderig zijn 🌪 door @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Anonymous och ben nu 1 jaar en 2 maanden bij Orange en in moet zelf nog veel leren . Weet al heel veel en soms wil ik iets nieuws 📰 posten maar andere stamleden zijn telkens vlugger . Maar hun het hun van harte . 
Hier moet je snel zijn 

groetjes tinneke2 

4.4K Berichten

Hoi @Tinneke2  Ik ben 22 jaar en 5 maanden bij Orange 🤔 "en ja daarvoor was Mobistar ✌️" Maar binnen de stam is het pas 3 maanden geleden en zoals je schreef 🖋 is het niet makkelijk want er is altijd iemand die veel ouder is die bijna alles weet 😂 Goed voor de stam want we zijn in ieder geval snel met helpen/adviseren 👍 Het is nog steeds een goede dag en aan alle leden van de stam van @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Anonymous Pff dat is al heel lang dat je bij Orange bent .jeetje daar ben ik een leek bij . 
Dat mag je zeggen ken er hier een heleboel stamleden en moet zeggen ze doen het uitstekend.Maar alle namen geven dat zou veel zijn . 😂ze zijn een voor een fantastisch 🤩 . 
groetjes tinneke2 

4.4K Berichten

SLT ✌️@Tinneke2  En ja hoor, "de hele familie" klant bij Orange al 22 jaar en 5 maanden 😀 en pas 3 maanden ingeschreven in de "Forum, community" Tribe sinds 17 augustus 2021😉 .Een nieuwe jongen maar vol talenten 🤣 "Dit zeg ik 🙄" Tot later vrienden 👋 van @Anonymous ⚜️.

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Goede uitleg!

Guerisseur confirmé

• 

265 Berichten

Ben er nog steeds niet uit hoe je sommige badges kan verdienen... En heb 3 badges die je verdient als je je kaart herlaad. Onbruikbaar dus als je van in het begin een abonnement hebt.... 

Super User

• 

7.7K Berichten

Als je kijkt in My Orange en klikt op zo een badge staat de uitleg @Elketje81 

Hier ook onder Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

Natuurlijk, als je geen herlaadkaart hebt, kun je die herlaad badges niet verdienen

Super User

• 

7.2K Berichten

@Elketje81 

Zo zijn er nog meer badges die enkel een specifieke doelgroep kan verdienen hoor ... Ze allemaal verdienen is een zo goed als onmogelijk opdracht. Tenzij je er een sport van maakt en bvb wisselt tussen een abo en een prepaid. Maar daarvoor moet je al een heel fanatieke Orange fan zijn 😋

Guerisseur confirmé

• 

265 Berichten

Er zijn nog wel wat badges dat ik niet zal verdienen... Zoals de globetrotter, als ik naar het buitenland ga is het iedere keer naar hetzelfde land bij familie op bezoek. En die sponsor zal ook moeilijk zijn. Tribe genezer en sjamaan zit ik ook nog ver van. En dat van data weet ik niet hoeveel ik daarvoor nog moet verbruiken...

Maar ben supertevreden van orange! 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Elketje81  Dat komt nog wel stilletjes aan leer je alle wel kennen . Hier zijn genoeg Tribe leden die je daar bij kunnen helpen als je vragen hebt . O.A @Totem @Gregory @patrick2 @Josette @Anonymous @Cdt24801 enz…

Je zal wel met de tijd de knepen leren . Fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Guerisseur confirmé

• 

265 Berichten

Bedankt! Ben nu al 8 jaar abonnee (daarvoor ook jaren abonnee, maar stom geweest om te veranderen naar Telenet, na een maand terug naar orange gegaan) en heb nog steeds niet alles door 😁. Maar ja, vergeet dan ook heel makkelijk dingen (gevolg van een ongeluk)... 

4.4K Berichten

@Elketje81 

Zeker doen 🙂 .

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Anonymous Voor jou ook een heel fijn weekend nu ga ik een  pauze in lassen ,eten en even de oogjes sluiten .

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

thanks!!

Loading...