Profiel van Hondasteven

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Orange tribe badges

He hallo ik krijg mijn Orange tribe badges niet weet iemand hoe dit komt? 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Hondasteven  schreef:

Welke badges bedoel je nu precies? Doordat alles hier "badge" noemt is er al wel eens verwarring.

1. Bedoel je de badges in je Orange klantenzone (of de app) in het Thank You programma?
  2. Of bedoel je de badges die je hier op Tribe kan verdienen?

Voor nr 1: dat kan even duren. er zit wat vertraging op het systeem. Soms moet je wel eens wat aandringen bij de klantendienst (zoals ikzelf bvb) maar het komt uiteindelijk wel allemaal in orde.

Voor nr 2: dat gaat vrij snel. Een verdiende badge staat vrijwel onmiddellijk bijgeschreven in uw profiel.

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Ja ik bedoel in de app

Mvg steven

Super User

• 

7.2K Berichten

@Hondasteven  schreef:

Ja ik bedoel in de app

Mvg steven

In dat geval een beetje geduld, en desnoods een seintje via messenger of twitter.

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

OK bedankt 

Mvg steven 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Hondasteven  schreef:

OK bedankt 

Mvg steven 

Da's graag gedaan hé, daarvoor zijn we hier 😉

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Bij de Orange app heb ik het probleem ook, na 2 dagen heb ik het gekregen dus gewoon een beetje geduld en het komt in orde!

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Ik heb da ook🥰

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Inderdaad, ik heb in Juni mijn gsm bij Orange gekocht en nogsteeds die badge niet..

Super User

• 

7.2K Berichten

@Brax  schreef:

Inderdaad, ik heb in Juni mijn gsm bij Orange gekocht en nogsteeds die badge niet..

Opgelet: heb je een gsm bij Orange gekocht of heb je bij Orange een Orange gsm gekocht? Orange heeft namelijk zijn eigen merk. En het is daarvoor dat je die badge krijgt. Wanneer je dus in een Orange shop een foon van een ander merk koopt, kun je fluiten naar die badge ...

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Hoi,

Heb je uiteindelijk een badge gekregen voor je aankoop via de orange shop?

Ik zit met het zelfde probleem. Of zelfde vraag.

Groetjes

Chef guérisseur

• 

210 Berichten

Hallo @Ilsedeman,

Heb je het over de 'Orange Phone' badge? Het gaat hier over de aankoop van onderstaande telefoon:

Orange Phone Hapi2

Groetjes,

Mustafa

Super User

• 

7.2K Berichten

@MustafaY  schreef:

Hallo @Ilsedeman,

Heb je het over de 'Orange Phone' badge? Het gaat hier over de aankoop van onderstaande telefoon:

Orange Phone Hapi2

Groetjes,

Mustafa

Nog even aan toevoegen: deze foon kopen op zich volstaat niet. Je moet hem ook effectief gebruiken (dat kan gecontroleerd worden), zoniet krijg je de badge ook niet, zelfs al heb je de foon gekocht.

Chef guérisseur

• 

210 Berichten

@Cdt24801 Ik ben het volledig eens met u 😎

Employé Orange

• 

571 Berichten

Hallo @Hondasteven,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Pisteur expérimenté

• 

18 Berichten

Hallo, 

dit kan komen omdat je sommige dingen nog moet activeren, de badges van Orange Tribe komen pas na een paar dagen of soms weken. 

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Ik zit met het zelfde probleem

Super User

• 

7.2K Berichten

@esieglow  schreef:

Ik zit met het zelfde probleem

Kun je dat even concretiseren? Deze thread is al een tijdje geleden opgestart. Naar welk "probleem" refereer je?

Loading...