Sinds kort verschijnen soms ongevraagd ondertitels op meerdere zenders. In het hoofdmenu staan ondertitels nochtans uit, en via de menu toets is er niet bij elke zender de optie om die aan of uit te zetten.
Vreemd is nog wanneer je dan even wegzapt van die zender en dan terugzapt de ondertitels er dan meestal niet meer zijn. Ook de decoder even heropstarten helpt soms.
Maar deze noodoplossing werkt niet altijd, heel vervelend. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe dit kan verholpen worden?
Vraag
•
Bijgewerkt
59
8
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@GioB goedemorgen,
het is niet altijd Orange maar de zenders
zelf die dat doen, en daar kan je dan zelf niets tegen ondernemen.
Ze doen tegenwoordig vanalles met een mens zonder toestemming.
(bewerkt)
0
0
G
GioB
@Josette
Beetje vreemde uitleg dit.
Heb dit nooit voorgehad bij vorige provider, en tot enkele weken geleden ook niet bij Orange.
Indien het enkel bij 1 zender altijd zou voorvallen heb je misschien een punt, maar als dit voorvalt bij meerdere zenders en het random weer verdwijnt of verschijnt na zappen of heropstarten vind ik je uitleg moeilijk om te geloven.
Mij lijkt het eerder een bugje in de Orange software of TV box die niet altijd rekening houdt met de instelling van ondertitels?
0
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@GioB tja, als jij dat zegt.
Heb je dit als eens goed gelezen en gedaan?
Klik op de blauwe dit.
Succes.
0
0
G
GioB
Hoi,
Bedankt voor de link. Even doorlopen en de 2de audiotaal stond op Frans. Heb dit nu op Nederlands gezet, even afwachten of het nu nog voorvalt.
thanks!
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@GioB we duimen mee.
0
0
G
GioB
Is een 2-tal weken goed verlopen, sinds begin deze week opnieuw random ondertitels op verschillende zenders.
Even wegzappen, en met wat geluk zijn ze dan ook weer verdwenen ....
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@GioB goedemiddag,
waarschijnlijk met een update weer teruggekomen.
Fijn is anders.
Fijne dag.
0
0
G
GioB
De ondertitels blijven maar random verschijnen en terug verdwijnen.
Kan me toch niet voorstellen dat ik de enige ben waarbij dit voorvalt?
1
0