Andranik79's profile

Beginnende scout

• 

1 Bericht

Bestelling geannuleerd uit het niets

Ik heb recent een gsm proberen te bestellen via de webshop, maar die werd geannuleerd door orange door artikel 2.2 dus wat exact het probleem is zegt het niet direct. Effe gebeld en geen enkel persoon kon antwoorden van wat het probleem exact was. Heb gebeld en volgens hun was alles opgelost en kon ik weeral het gsm weeral bestellen. Ik bestel hem nog een keer en weeral wordt die geannuleerd uit het niets en deze keer geen reden erbij. Ik blijf bellen naar het klanten dienst en weeral kunnen die mij geen antwoord geven over wat het probleem juist is. Hoe los ik dit op?

Super User

• 

11.3K Berichten

@Andranik79 

Beste gaat zijn om eens langs te gaan in een shop. 

Misschien is er een probleem om online te bestellen ? Kan zijn dat er problemen zijn in de website dat ze niet weten. Maar om zeker te zijn beste eens naar een shop te gaan. Daar kan je dan wel proberen je toestel te vragen en zien of het daar lukt. 

Voor de rest kunnen wij ook niet al te veel doen aangezien we de oplossing niet hebben. Natuurlijk nog eens bellen en vragen wat het probleem is kan je doen maar of je dan wel de juiste kan krijgen is maar de vraag. De klantendienst gaat ook niet direct weten of er problemen zijn met bestellen tenzij er al meerdere meldingen zijn.

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•