Geminabpounga's profile

1 Bericht

Kan niet bellen buiten België

“Ik ben in het buitenland, kan niet bellen, roaming staat aan, internet werkt. In de app zie ik alleen mijn producten, niet mijn abonnement. Kunt u uitgaand bellen inschakelen?”

Super User

• 

11.3K Berichten

@Geminabpounga 

Via deze weg kunnen we enkel proberen te helpen. 

Dit is een forum van en voor klanten en GEEN klantendienst. 

Wat ik eventueel voorstel is om eens handmatig met je toestel een verbinding met een netwerk te maken. Als je geen netwerken vindt dan eens het toestel uitschakelen en terug inschakelen. Daarna zien of er een netwerk komt zo niet dan als nog eens handmatig zoeken. 

De vraag is ook waar in het buitenland ben je en wat voor toestel is het ? 

1 Bericht

Ik ben nu in Spanje en heb hetzelfde probleem... het internet werkt wel, maar ik kan niet bellen.

Moderator

• 

275 Berichten

Hey @habo heb je al eens contact opgenomen met onze klantendienst? 

6 Berichten

Had hetzelfde voor bij 1 van onze nummers. Bellen naar klantendienst en vragen om deze blokkering op te heffen: "Stopzetting van barring incoming calls in roaming en barring international outgoing calls"

Maar hoe je dit moet doen wanneer je in het buitenland bent en niet kan bellen is me ook een raadsel. 

Heeft me ook 4 dagen geduld gekost, de 4de medewerker die ik aan de lijn kreeg loste het op in enkele minuten. 

Laat je dus niet wijsmaken dat je:

-Telefoon moet heropstarten en 24u wachten

-Veranderen van provider in het buitenland

-Simkaart er uithalen en opnieuw instoppen

-Simkaart in een ander toestel stoppen

-Nieuwe simkaart moet afhalen in Orange shop (In het buitenland!!??)

Alles hangt er dus gewoon van af of je een bekwame medewerker aan de lijn krijgt. 

Haak gewoon in als je bovenstaande oplossingen hoort en bel terug, wie weet krijg je dan de juiste persoon aan de lijn.

Courage!

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User