Thibeautcts's profile

Leerling verkenner

• 

6 Berichten

Klantenservice

De  refurbished gsm nog altijd niet uitgekomen 

De mails ook niet de mevrouw zei tegen me dat er op de site stond 6 dagen levertijd 

Dit is geen waar 

De gsm had er al moeten zijn

Zie hun site dat kan toch niet ??

Super User

• 

11.4K Berichten

@Thibeautcts 

Om hier alle berichten vol te maken heeft geen nut gelieve dan ook bij je bestaande post te blijven. 

Leerling verkenner

• 

6 Berichten

Het ene is van de mail 

Dit is van de klantenservice die onder maats is. Ik denk gelijk hoe het niet veel oplost ....

Super User

• 

11.4K Berichten

@Thibeautcts 

Door hier meerdere posts te maken lost je probleem ook niet op. 

Of wel klantendienst maar daar krijg je niet veel respons dan is het een Orange winkel. 

Zelf ook energie erin steken dan enkel maar bellen hé ga langs in een shop , stuur berichten via facebook persoonlijk naar hun in de chat , blijf bellen. Allemaal dingen die je MOET doen. 

Als je hier blijft posten lost het helemaal niet op wij zijn geen klantendienst en kunnen geen inzicht geven als ook niet helpen.

Leerling verkenner

• 

6 Berichten

Heb ik gedaan naar de winkel gaan 

Ze geven dan mee dat je best belt naar de klanten dienst of ze bellen daar naar de klanten dienst het enige verschil is dat je jouw gsm niet moet gebruiken xp lol Orange niet normaal xp 

Bel je naar de klanten dienst zeggen ze dat het al normaal is het kan 6 dagen duren tegen dat ze hem verzenden tjien k heb ik anders een screenshot met een andere levertijd 

En als er hier toch geen oplossingen worden voorzien wat is het nut dan van dit alles ? 

User uploaded image

Super User

• 

11.4K Berichten

@Thibeautcts​ 

Het probleem wat jij hebt is een leverings probleem. Daar kunnen wij als klant niks aan veranderen en niet oplossen , wij kunnen geen toestellen op sturen hé. Wij werken niet voor Orange. 

Hier is ook geen klantendienst dit je kan helpen. Dit forum is gemaakt voor klanten en door klanten. 

Wat kunnen wij oplossen eventueel , instellingen gsm toestellen , eventueel vragen over je router je internet eigenlijk alles waar geen klantendienst voor nodig is. Daar kunnen wij mee helpen en daar stopt het dan ook. 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten

11.4K

• Super User

• 

8.1K Berichten

8.1K

• Super User

•