Tisool's profile

3 Berichten

Tweede herinnering - 10 euro extra

Hallo

Ik kreeg vanmorgen een herinnering over een onbetaalde factuur..., die van eind december.

Oké! Ik had de factuur inderdaad niet betaald en ik heb dat meteen in orde gebracht. 

Wat me wel stoort, is het volgende: er staat vermeld dat het gaat om een tweede herinnering

en dat ik daarom op mijn volgende factuur tien euro extra zal moeten betalen.

Ik heb echter op geen enkele manier een eerste herinnering ontvangen!

Op het 5000-telefoonnummer heb ik na vijfentwintig minuten wachttijd ingehaakt...

Iemand een idee wat ik hiermee aan moet?

Groeten

G.

Super User

• 

8K Berichten

De vervaldatum van een factuur is 10 dagen na de factuurdatum.  Misschien heb je een sms gekregen

Je kunt nog eens naar de 5000 bellen.  Misschien laten ze het voor die ene keer.

Betaal in het vervolg vlugger.  Ik betaal (mobiel) dezelfde dag

3 Berichten

Dank je voor je antwoord, Gregory.

Nee, ik heb alles gecontroleerd. Geen sms, geen mail, geen telefoon gekregen.

Ik weet dat ik in fout ben en meteen had moeten betalen. Het was echt een vergetelheid.

Het lijkt eigenlijk wel een "systeem" om mensen tien euro uit hun zak te jagen. Vandaag hoorde ik al twee kennissen die hetzelfde voorhadden. Ook zij hadden geen eerste herinnering gekregen. Zij hebben toen wel netjes betaald...

Ik denk er ernstig over na van provider te veranderen. Het gaat natuurlijk maar over tien euro, maar ik vind het niet eerlijk.

Super User

• 

8K Berichten

Voor 10 EUR zou ik persoonlijk niet van provider veranderen.  Maar aan iedereen de keuze

Bel nog even naar de 5000 (of facebook messenger - duurt wel een paar dagen)

3 Berichten

Okee. Dank je wel...

Moderator

• 

275 Berichten

Dag @Tisool , Wat jammer om dit te lezen. Het kan inderdaad altijd gebeuren dat je een factuur vergeet te betalen, en om die reden is de eerste herinnering ook gratis. Via het forum kunnen wij nu moeilijk nakijken wat er precies gebeurd is en waarom je de eerste herinnering niet ontvangen hebt. Ik raad je zeker aan om de klantendienst hierover te contacteren. Je kan dit doen via social media (Facebook en Instagram) of telefonisch. 

Groetjes,

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User