meertsi's profile

Beginnende scout

• 

1 Bericht

FACTUUR APRIL 2026 CONTESTEREN

Beste, ik wens mijn factuur te contesteren meer bepaald betreft apple aankopen via telefoon die ik niet erken en waarvoor ik op 9/4/26 ook dadelijk heb gebeld met Orange om dit te laten checken.

Hun telefonisch antwoord was om alle aankoopopties stop te zetten in afwachting van factuur en dat ik dan zou gecrediteerd worden indien bleek dat dit frauduleus was. Ik belde nu terug - teneinde hiervan bevestiging te krijgen - voor ik de factuur betaal en kreeg de melding dat ik niet bij Orange maar bij Apple moet contesteren. Het is duidelijk een hack aangezien in mijn apple account geen enkele aankoop terug te vinden is, het 'lek' is dus van Orange zijde. Ik wens hier asap een kredietnota voor.

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

8K Berichten

Je vindt hier alleen klanten, @meertsi Dit is hier niet de juiste plaats

Contact opnemen met  Orange zelf

Best factuur betalen in afwachting van een oplossinmg, anders word je geblokkeerd

Moderator

• 

275 Berichten

Dag @meertsi 

Ik wil nog even verduidelijken dat betalen via de Orange-factuur slechts een betaalmethode is. De reden waarom we vragen om Apple te contacteren, is omdat zij de betaling hebben ontvangen. Als je deze betaling betwist, moet dit via Apple worden afgehandeld.

Heb je al contact met hen opgenomen?

Groeten,

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K