Cast icoon nieuwe orange tv app

Er is bij mij deze week een nieuwe tv box, nieuwe internet modem met 1 internet booster geplaatst. Met de nieuwe tv box moest ik ook de nieuwe orange tv app installeren. Op een slaapkamer staat nog een oudere tv die ik met een chromecast gebruik. Bij mijn vorige orange tv app kon ik de programma’s perfect casten naar deze tv. Nu bij de nieuwe tv app is het cast-icoon niet meer zichtbaar. Bij Vtm go - VRT Max- YouTube is dit wel zichtbaar en werkt het casten perfect. De orange tv App en chromecast al verwijderd en opnieuw op zelfde wifi net geïnstalleerd en het lukt niet. misschien heeft iemand hier een oplossing voor ? Of kan er niet meer gecast worden vanuit de nieuwe tv app ? Alvast bedankt voor een mogelijke oplossing 👍

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Xavierverdick  een goedemiddag,

misschien kan deze topic je helpen?

Klik op de blauwe deze aub?

Succes. 

Moderator

• 

275 Berichten

Hey @Xavierverdick, Heeft het antwoord van @Josette je kunnen helpen? Zo ja, aarzel dan niet om het antwoord te accepteren.

Beginnende scout

• 

5 Berichten

Ik heb hetzelfde probleem. Ook diverse keren de klantendienst aan de lijn gehad, uren lang en geen oplossing gekregen. Casten let google chromecast lukt met alle tv apps en toestellenbehalve met orange tv go vanop iphone pro 14 

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Viv  goedemiddag je had beter een topic voor jezelf geopent.

Nu loopt het door elkaar. Heb je de onderwerpen goed gelezen

die in mijn bericht staan? 

Zet een @ voor mijn naam dan zie ik dat sneller. 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•