Profiel van Ragnarok

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Coyote niet actief

Hallo,

ik ben overgestapt naar een koala limited abonnement en er werd mij gezegd dat ik een coyote-abonnement zou krijgen met mijn tarief. Als ik via coyote probeer in te loggen wordt er mij gezegd dat het service niet is inbegrepen in mijn abonnement. Wat is hier aan de hand? Coyote was 1 van de redenen waarom ik voor koala koos.

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Ik heb hetzelfde probleem

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Hey,

Coyote is nu actief bij mij, ik denk dat je plus minus 3 dagen moet wachten tot dat je gegevens verwerkt zijn.

mvg

Super User

• 

7.2K Berichten

Je moet uw registratie uitvoeren vie 4G (en dus niet via WiFi) omdat Coyote uw gsm nummer wil kunnen zien. Zij checken dan in hun lijsten of je wel degelijk een Orange klant bent. Wanneer je dus te snel na het aangaan van uw abo (of na een overstap) probeert in te loggen dat zal dat afgewezen worden omdat men bij Coyote nog niet over de meest recente lijst van Orange beschikt

Het zal dus wel allemaal in orde komen. Smiley très heureux

Pisteur vétéran

• 

50 Berichten

Ik denk dat de Coyote een goeie verkoopstruc is die niet goed werkt, nu ben ik 7 dagen actief bij Orange maar Coyote krijg ik langs geen kanten aan het werk. Dat beestje zegt nog altijd dat ik geen account heb. Moet ik mij ergens inschrijven (ik denk van niet), ik klik gewoon op Orange-klant maar dat lukt me dus niet.

Super User

• 

7.2K Berichten

@Schumi_wk  schreef:

Ik denk dat de Coyote een goeie verkoopstruc is die niet goed werkt, nu ben ik 7 dagen actief bij Orange maar Coyote krijg ik langs geen kanten aan het werk. Dat beestje zegt nog altijd dat ik geen account heb. Moet ik mij ergens inschrijven (ik denk van niet), ik klik gewoon op Orange-klant maar dat lukt me dus niet.

Welk abonnement heb je?

Super User

• 

7.2K Berichten

@Schumi_wk 

Ik denk er net aan, misschien ben je wel te ongeduldig.

Je moet je aanmelden via 4G omdat Coyote uw nummer nodig heeft (hetgeen ze niet krijgen via WiFi). Dit om na te gaan of je inderdaad klant bent bij Orange met een abo dat ervoor in aanmerking komt.

Die lijst moet dus wel regelmatig up-to-date gehouden worden, Coyote heeft geen rechtstreekse toegang tot de bestanden van Orange. Het zou dus kunnen dat uw nummer nog niet in de lijst van Coyote staat.

Een beetje geduld dus nog ...

Pisteur vétéran

• 

37 Berichten

Niets opgelist coyote stopt met orange samenwerking ik ben al meer dan 10 maand uitgezet   maar bij mijn aankoop van nieuw toestel en orange abonnement werd er belooft op mijn aankoop contract tot zolang ik bij orange bleef levenslang naar dat is bull . Als ik naar het contract van 3 jaar geleden kijk denk ik goede oplichting 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Zipke 

Die stopzetting van de samenwerking tussen Orange en Coyote is intussen al heel oud nieuws hé.

Heb jij dat ergens schriftelijk, dat je Coyote kreeg zolang je bij Orange bleef? Ik vrees dat je één en ander omgekeerd interpreteert: om coyote gratis te blijven houden moest je uw abo bij Orange blijven houden. Maar omgekeerd heeft Coyote nooit beweert dat je levenslang Coyote kreeg zolang je Orange bleef houden.

Klein verschil ...

Loading...