@Josette de babbelhoek voor deze nieuwe maand is weer heel mooi , dat heb je terug met je prachtige prent goed gedaan . Echt lente gevoel . @patrick2 voor de rest ga ik niet te veel doen . Begonnen aan de was 🧺 en wat boven opruimen . Want voel me nog heel moe . Ga het verder rustig aan doen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ga binnenkort mijn bloed prikken 🩸 dan weet ik meer . Nu terug migraine, ben thuis gebleven. Niet naar mij. Ouders . @patrick2 zonnetje is er geniet ervan . Fijne dag iedereen
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Een nieuwe maand, een nieuw hoofdstuk in de babbelhoek. Zijn we intussen gewend, zoals de prachtige illustraties die @Josette ook nu weer (zoals elke keer uiteraard 😉) uit haar tekenpen heeft weten toveren 😎
Ikzelf heb weinig te vertellen dus zeg ik ook niet veel hé 😈
@Josette voor mij is snoepen geen probleem en vlees kan ik mij gemakkelijk onthouden . Ik eet graag vis 🐟. Soms wel 3 keer per week of meer . @patrick2Zon is er weer we kunnen weer genieten . fijne woensdag en alle andere ook .
@Josette vanmorgen wakker geworden van een lawaai van je welste . Een machine was bezig de lijnen en letters van de bushalte te verwijderen omdat er geen bus meer komt . En dat voor 7 u s’morgens . Verschoot me een bult . @patrick2 Vandaag ga ik samen met mijn zusje de tuin 🪴 van mijn ouders onder handen nemen , want het is nodig . Samen zal hij eens heel mooi worden . Fijne dag
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Oei dat is geen goed nieuws, ben pas thuis gekomen, en mij nu douchen en dan ga ik in mijn bed 🛌 kruipen want ben moe . Toch al een stuk gedaan van de tuin 🪴 1 stukje , wel al de rozelaars gesnoeid. En een struik eruit met stam . We zijn tevreden van ons werk dat we samen hebben gedaan . Kom goed overeen mijn mijn zusje . Nu wel een even rusten . Volgende keer bij goed weer gaan we verder doen .want voel mijn rug niet meer . Amai zeg . En last van hooikoorts. Maar rustig aan . fijne avond
Geaccepteerde oplossing
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Goedemorgen, we gaan hier weer verder
in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/174370#M22259
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Het begin van een nieuwe maand en de meteorologische lente.
Maak er een fijne zaterdag van.
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@patrick2 bedankt,
hier is de soep al klaar en een grote ketel pastasaus staat te pruttelen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette de babbelhoek voor deze nieuwe maand is weer heel mooi , dat heb je terug met je prachtige prent goed gedaan . Echt lente gevoel .
@patrick2 voor de rest ga ik niet te veel doen . Begonnen aan de was 🧺 en wat boven opruimen . Want voel me nog heel moe . Ga het verder rustig aan doen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
een goedemorgen.
@Tinneke2 bedankt, is de verandering ban je bloed denk ik
met de overgang van de winter naar de lente.
Allen een fijne zondag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen ,
@Josette Ga binnenkort mijn bloed prikken 🩸 dan weet ik meer . Nu terug migraine, ben thuis gebleven. Niet naar mij. Ouders .
@patrick2 zonnetje is er geniet ervan . Fijne dag iedereen
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Hoi iedereen,
Een nieuwe maand, een nieuw hoofdstuk in de babbelhoek. Zijn we intussen gewend, zoals de prachtige illustraties die @Josette ook nu weer (zoals elke keer uiteraard 😉) uit haar tekenpen heeft weten toveren 😎
Ikzelf heb weinig te vertellen dus zeg ik ook niet veel hé 😈
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
een goedemorgen.
@patrick2 werk ze.
@Cdt24801 Stefaan merci.
@Tinneke2 beterschap.
Fijne maandag allemaal.
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
een goedemorgen.
Inderdaad al dinsdag de soep pruttelt.
En dat om de zoveel dagen, er moeten groenten gegeten worden he.
@Tinneke2 hoehoe lukt het je niet?
Fijne dag iedereen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen ,
@Josette Ga al wat beter met mij .
@patrick2 zonnetje is er geniet ervan vanavond nog . Fijne dag iedereen
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
een goedemorgen.
@Tinneke2 fijn dit te lezen, houden zo.
Vandaag is het al Aswoensdag ....... niet snoepen en géén vlees eten hé.
Maak er een fijne dag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedemorgen ,
@Josette voor mij is snoepen geen probleem en vlees kan ik mij gemakkelijk onthouden . Ik eet graag vis 🐟. Soms wel 3 keer per week of meer .
@patrick2Zon is er weer we kunnen weer genieten . fijne woensdag en alle andere ook .
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
een goedemorgen.
Hier seffens weeral kappertijd.
Fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette vanmorgen wakker geworden van een lawaai van je welste . Een machine was bezig de lijnen en letters van de bushalte te verwijderen omdat er geen bus meer komt . En dat voor 7 u s’morgens . Verschoot me een bult .
@patrick2 Vandaag ga ik samen met mijn zusje de tuin 🪴 van mijn ouders onder handen nemen , want het is nodig . Samen zal hij eens heel mooi worden .
Fijne dag
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
een goedemorgen.
@patrick2 fijne post niet?
Duurt de dag lang.
Vandaag zware dag de vriend wordt begraven.
Fijne vrijdag.
0