@patrick2 dat gaat nog een tijdje duren eer je daar
weer aan gewoon bent!
Het blauwe pasje meenemen als je naar een Europees land gaat, als je in het ziekenhuis bent, dat tonen, dan gaan de grote kosten rechtstreeks naar ons ziekenfonds.
Ah maar ik heb daar een heel goede verzekering voor bij de auto + een hospitalisatie. Alles is gedekt als ik op reis ga dus daar moet ik me al geen zorgen om maken.
@Josette ondanks al je zorgen heb je weer een prachtige foto op Tribe gezet wat een inzet en moed heb je verdiend een dikke pluim.
Begrijpelijk dat je nu niet zo goed slaapt 🛏️ maar we steunen je door dik en dun . We denken 🧐 aan jou .💐
@patrick2 het is bijna zover dan kan je vertrekken op reis 🧳 en alles al in orde lees ik. w. Ik ben deze morgen al vroeg op slakken 🐌 jacht gegaan zoveel heb ik er nog nooit gezien bah en het waren er dikke , sommige blaren volledig opgevreten . Heb er nu wel iets aan gedaan kopere ringen rond de planten gedaan en korrels gestrooid . Vind erg dat ik het moet doen maar anders zijn mijn bloemen allemaal naar de vaantjes.
wens iedereen een fijne Meidag.
groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja ja alles zo wat in orde maar dat heb je als je op voorhand al veel klaar maakt. Ik weet dat ik ga dus maak ik niet de laatste dag alles in orde hé 🙂
Amaj, ik kom hier ook eens piepen op de eerste dag van de maand ... Al meteen drie pagina's post ....
@Josette , je bent er zoals gewoonlijk weer buitengewoon goed in geslaagd om een mooie illustratie aan deze thread te koppelen 😉
Enkel jammer dat je nog steeds niet tegen de zon en de warmte kan ... Snap dat het geen leuke dagen zijn voor u ...
Voor de rest, aan iedereen de groetjes ... Oh ja, mijn rug, daar komt stilaan beterschap in. Is nog niet helemaal OK, maar het gaat al veel beter. Volgende week staan alweer de 1000 km Kom Op Tegen **bleep** op het programma, de zwaarste begeleiding van het jaar. MOET gewoon lukken ... 😉
@Cdt24801 goed te lezen dat er beterschap komt in je rug want dat kan erg lang duren. Hoop dat je mee kan rijden met de moto volgende week die tour.
Voor de rest heb ik niet heel veel te vermelden enkel dat ik vandaag een rustige dag ga hebben. Moet dan ok enkel de koffer in pakken en klaar. Dus ik zeg tegen iedereen een fijne dag vandaag en tot achter een paar dagen.
@Josette vind het echt jammer dat de ziekte : anhidrose voor altijd hebt . Dat je nooit eens kan genieten van de zon ☀️ . Jullie h ben al zoveel te verduren . Een beetje geluk 🍀 mag er nu wel komen . Vingers cross 🤞.
@Cdt24801 Hou je toch maar nog rustig , en misschien een tip zou je volgende week geen korset of extra stevig steunverband drag n op de moto voor de rug als het de zwaarste begeleiding van het jaar wordt. Het is maar een idee 💡. Of toch iets meenemen voor mocht je pijn krijgen . Want dat je niet terug naar af b nr hè daarna . Ben bezorgd dat je dan helse pijn hebt weer . Verzorg je nog goed 😊.
@patrick2 Geniet maar eens van een rustige dag hier is het een labberige dag en dan bedoel ik weer regen ☔️. Ben nu bij mijn zus en straks bij mijn ouders . Mijn verjaardagscadeau aan bestellen en bespreken, moet ik doen op voorhand want komt een nulletje achter . Komt veel bij kijken 👀. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat j in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
Weet je wat er positief is aan al de vorige berichten: iedereen mankeert wel "iets" maar iedereen steunt de anderen. Zo hoort het en zo is het hier ook 😎
Tussen haakjes, in mijn vorige post alweer die ambetante "bleep" voor een gewoon woord: "k a n k e r". Moet dat nu echt gebleept worden? OK, het is op zich een vreselijk ding, maar dat woord op zich hoeft toch niet aan censuur onderworpen te worden ...
Mijn mening uiteraard ...
En wees gerust, ik neem mijn voorzorgen voor de 1000 km KOTK. Het zal de twaalfde keer zijn dat ik die ga begeleiden, dus ik weet heus wel waaraan ik begin en hoe het vol te houden. Toch netjes van jullie om mee te denken 👍
@Cdt24801 ik vond het ook raar dat ze het woord **bleep** weg lieten of het een verboden 🚫 woord is . Men mag daar toch over spreken 🗣️ en elkaar steunen 😮💨 bij verdriet …. Dus vind je mening zeer oprecht iedereen mag en moet er over praten punt. En weet wel dat je goed zal verzorgen en met al je ervaringen maar we zijn alleen bezorgd om jou🫀
Fijne avond tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hier 👈 felle regen ☔️ maar wij zij zijn gespaard van onweer ⛈️.ik heb ook het woord **bleep** geschreven maar er kwam ook een bleep . Dus dat woord mag 👈 dus niet gebruikt worden . Vind het raar mijn zus is nog altijd niet vrij van **bleep** , dan echt niet over gepraat worden is dat zo verboden 🚫. Jeetje 😰.of nog maar over te vertellen .
@patrick2 Vandaag is dan de grote dag aangebroken je vakantie kan beginnen , en te hopen 🤞 met beter weer dan hier . Veel plezier allesziend.
@fregilcy Ik hoor graag het geluid van Duiven 🕊️ maar ze kakken wel alles vol in je tuin 🪴. Gisteren op mijn hoofd terecht gekomen mocht mijn lange haren opnieuw wassen 🧼😂. Wat hebben ze gelachen bij mijn ouders en heb eens goed meegelachen deed eens deugd lachen 🤣. Onze kippen 🐓 leggen goed en de schapen 🐑 van de boer 🧑🌾 hadden honger heb ze ook wat lekkers gegeven .
voor iedereen een fijne dag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Geaccepteerde oplossing
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Goedemorgen, we gaan hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/161280
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
1 mei alweer een nieuwe maand.
@patrick2 niet echt veel geslapen, zal wel weer terug komen hoop ik.
Vergeet niets hé.
Geniet van deze dag die komen gaat.
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@patrick2 dat gaat nog een tijdje duren eer je daar
weer aan gewoon bent!
Het blauwe pasje meenemen als je naar een Europees land gaat, als je in het ziekenhuis bent, dat tonen, dan gaan de grote kosten rechtstreeks naar ons ziekenfonds.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette ondanks al je zorgen heb je weer een prachtige foto op Tribe gezet wat een inzet en moed heb je verdiend een dikke pluim.
Begrijpelijk dat je nu niet zo goed slaapt 🛏️ maar we steunen je door dik en dun . We denken 🧐 aan jou .💐
@patrick2 het is bijna zover dan kan je vertrekken op reis 🧳 en alles al in orde lees ik.
w. Ik ben deze morgen al vroeg op slakken 🐌 jacht gegaan zoveel heb ik er nog nooit gezien bah en het waren er dikke , sommige blaren volledig opgevreten . Heb er nu wel iets aan gedaan kopere ringen rond de planten gedaan en korrels gestrooid . Vind erg dat ik het moet doen maar anders zijn mijn bloemen allemaal naar de vaantjes.
wens iedereen een fijne Meidag.
groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
Hallo iedereen, op 1 mei legt iedere vogel een ei, ik heb er nog geen enkel gezien,
wel veel lawaai van tortel duifjes, maar ja wat doe je tegen verliefde vogels. soms leuk om te zien
hoe dat mannetje al het mogelijke doet om die aandacht van het vrouwtje te krijgen;
patrick2 geniet maar met volle teugen van uw vakantie. veel plezier daar.
eerst de was helpen uithangen, 1 mei dag van de arbeid, dat is buiten de vrouw gerekend ,
als t' goed weer is altijd iets te doen, wassen, ramen poetsen , enz. ik weet niet hoe een vrouw
dat allemaal onthoud, het is maar goed ook het zou anders wat worden.
zo de dag goed ingezet een heel leuke dag aan iedereen daaaag
0
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 met veel plezier gedaan,
vandaag een echte baaldag het is hier 27° in de schaduw.
Pfffffffffffffffffffff. Dus niet even buiten niks.
Morgen weer beter gaat wel over.
Fijne avond aan iedereen.
1
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Amaj, ik kom hier ook eens piepen op de eerste dag van de maand ... Al meteen drie pagina's post ....
@Josette , je bent er zoals gewoonlijk weer buitengewoon goed in geslaagd om een mooie illustratie aan deze thread te koppelen 😉
Enkel jammer dat je nog steeds niet tegen de zon en de warmte kan ... Snap dat het geen leuke dagen zijn voor u ...
Voor de rest, aan iedereen de groetjes ... Oh ja, mijn rug, daar komt stilaan beterschap in. Is nog niet helemaal OK, maar het gaat al veel beter. Volgende week staan alweer de 1000 km Kom Op Tegen **bleep** op het programma, de zwaarste begeleiding van het jaar. MOET gewoon lukken ... 😉
Aan allen de groetjes 😎
2
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 bedankt, en denk ook een beetje aan jezelf hé, motto rijden is een zwaar gebeuren zeker voor zo een rit!
Het spookt hier de overbuurman gisteren ook in ziekenhuis maar in Genk.
Wat een nacht was het weer, die zonziekte Anhidrose gaat nooit meer weg jammer genoeg Stefaan.
@patrick2 geniet van je rustige dag. Hier om 7.00 uur naar ziekenhuis
ik hoop dat er vandaag iets uit de bus komt die onzekerheid is het ook niet!
@Tinneke2 dikke merci, ja zo zit deze kl... wereld nu in elkaar ieder voor zich.
Maar de deze is niet zo braaf als jij, ik onthoud dat wel heel goed en handel er dan ook naar!
Zo koffie is klaar.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette vind het echt jammer dat de ziekte : anhidrose voor altijd hebt . Dat je nooit eens kan genieten van de zon ☀️ . Jullie h ben al zoveel te verduren . Een beetje geluk 🍀 mag er nu wel komen . Vingers cross 🤞.
@Cdt24801 Hou je toch maar nog rustig , en misschien een tip zou je volgende week geen korset of extra stevig steunverband drag n op de moto voor de rug als het de zwaarste begeleiding van het jaar wordt. Het is maar een idee 💡. Of toch iets meenemen voor mocht je pijn krijgen . Want dat je niet terug naar af b nr hè daarna . Ben bezorgd dat je dan helse pijn hebt weer . Verzorg je nog goed 😊.
@patrick2 Geniet maar eens van een rustige dag hier is het een labberige dag en dan bedoel ik weer regen ☔️. Ben nu bij mijn zus en straks bij mijn ouders . Mijn verjaardagscadeau aan bestellen en bespreken, moet ik doen op voorhand want komt een nulletje achter . Komt veel bij kijken 👀. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat j in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Hoi Iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 en alle andere lezers hier,
Weet je wat er positief is aan al de vorige berichten: iedereen mankeert wel "iets" maar iedereen steunt de anderen. Zo hoort het en zo is het hier ook 😎
Tussen haakjes, in mijn vorige post alweer die ambetante "bleep" voor een gewoon woord: "k a n k e r". Moet dat nu echt gebleept worden? OK, het is op zich een vreselijk ding, maar dat woord op zich hoeft toch niet aan censuur onderworpen te worden ...
Mijn mening uiteraard ...
En wees gerust, ik neem mijn voorzorgen voor de 1000 km KOTK. Het zal de twaalfde keer zijn dat ik die ga begeleiden, dus ik weet heus wel waaraan ik begin en hoe het vol te houden. Toch netjes van jullie om mee te denken 👍
Groetjes aan iedereen 😉
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Josette Ik wist niet dat je tegen het zonlicht niet kon, dat is heel lastig, en moeilijk als je eens naar buiten wil,
ik weet niet goed wat ik verder daarop kan zeggen, veel sterkte en nu ook nog met Douglas die
problemen heeft maakt het weer erg moeilijk, vandaag misschien meer nieuws
Maar alles komt goed , gewoon volhouden denk ik
@Cdt24801 motor rijden is een hobby en daar doet men meer voor dan voor iets anders denk ik.
en opletten is ook altijd de boodschap
@patrick2 bepakt en alles opgeladen klaar om te vertrekken, niet overladen he.
verder aan allen die hier naar kijken of lezen t' is weer donderdag avond en we zijn weer
boodschappen gaan doen en het vrouwtje was heel content , snoepen zal ik ook kunnen voor
enkele dagen dus aan allen, een goede donderdag avond
Einstein zei, We kunnen de problemen niet oplossen met hetzelfde denken waarmee we ze
gecreëerd hebben , laat ons denken dus vernieuwd zijn denk ik dan haha
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Jeetje Mina, wat een onweders vannacht. Ik lag al om 20.30 uur op bed
volledig uitgeteld en de slaapdoppen in. Redelijk de nacht doorgekomen.
@Cdt24801 inderdaad anders even doorgeven vind wel dat je over k a n k e r moet kunnen schrijven, toch?
@fregilcy dank je, maar is niet alleen het zonlicht hoor ook de temp enz. Maar leef zo al vele jaren.
Zo seffens weer richting ziekenhuis, gelukkig is de grote warmte weg.
In het terugkomen de boodschappen dat haat ik mis mijn boodschapper en afwasser.
Fijne vrijdag.
hier alles tegen elkaar open, de hitte zat echt binnen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere die binnen komen ,
Goedemorgen ,
@Josette Hier 👈 felle regen ☔️ maar wij zij zijn gespaard van onweer ⛈️.ik heb ook het woord **bleep** geschreven maar er kwam ook een bleep . Dus dat woord mag 👈 dus niet gebruikt worden . Vind het raar mijn zus is nog altijd niet vrij van **bleep** , dan echt niet over gepraat worden is dat zo verboden 🚫. Jeetje 😰.of nog maar over te vertellen .
@patrick2 Vandaag is dan de grote dag aangebroken je vakantie kan beginnen , en te hopen 🤞 met beter weer dan hier . Veel plezier allesziend.
@fregilcy Ik hoor graag het geluid van Duiven 🕊️ maar ze kakken wel alles vol in je tuin 🪴. Gisteren op mijn hoofd terecht gekomen mocht mijn lange haren opnieuw wassen 🧼😂. Wat hebben ze gelachen bij mijn ouders en heb eens goed meegelachen deed eens deugd lachen 🤣.
Onze kippen 🐓 leggen goed en de schapen 🐑 van de boer 🧑🌾 hadden honger heb ze ook wat lekkers gegeven .
voor iedereen een fijne dag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 het woord met spaties schrijven: k a n k e r. Mij heeft
ook ooit een duif op mijn haren gescheten was op mijn fiets naar de bus van mijn werk.
Kon terug naar huis.
@fregilcy géné patattenschiller wel stofzuiger. Hahahaha. Vooral zijn pensioen.
Zal ik doen de groeten doorgeven.
Fijne verder vrijdag nog.
3
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Zo de zaterdag is er al.
Hier dezelfde dag als de anderen.
Geniet van hetgeen jullie doen gaan.
0