Pisteur expérimenté
•
18 Berichten
Handleiding nieuwe tv box
Bij installatie van Orange bij onze buren is er een nieuw type decoder (tv box) . De technieker heeft hen een handleiding bezorgd die niet gebruikt kan worden aangezien dit voor een vroeger type tv box met interne harde schijf bedoeld is. De software van de nieuwe tv box is totaal verschillend en is voor mensen van 80+ niet mogelijk om zonder handleiding hun tv toestel te configureren. Ik zelf ben trouwe klant van Orange en heb nog geen problemen gehad maar niettegenstaande dit kan ik ook mijn buren niet behulpzaam zijn.
Kan iemand die ervaring heeft met de nieuwe decoder mij helpen om bijvoorbeeld de zenderrangschikking te wijzigen naar de behoefte van die mensen. Ik heb gezien dat er op dit forum reeds iemand gemeld heeft in april 2022 geen handleiding kan bezorgd worden, zelfs niet op digitale weg.
Welke klant kan er tevreden zijn over de service van Orange als men een nieuw toestel die al meer dan een jaar in omloop is gebracht nog niet kan voorzien van een bijpassende handleiding?

Fons
3 Berichten
Is de nieuwe handleiding er intussen wel: Juli 2025? Ik was daarstraks in de winkel in Genk ende juffrouw zei mij van niet. Weet er iemand meer? FM
0
0
Fons
3 Berichten
Ook een 80plusser met hetzelfde probleem. Deze week overgestapt en totaal niet tevreden van de steun die Orange aanbied. Geen boek met uitleg, een technieker die na 45' de tv aanzet en zegt dat de rest zichzelf uitwijst. vaste lijn, App van de zonnepanelen die geen verbinding krijgt ook de app van de robotmaaier werkt niet en op de afstandsbediening werkt de mute knop niet. Sorry momenteel allesbehalve tevreden.
0
0
Cowilf
2 Berichten
In december 2025 is de handleiding die je vindt op internet nog steed de oude !! 🙁
0
0