Profiel van edb

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Al 6 dagen 2 Mbps na installatie nieuwe modem

Nog al iemand last van gehad. Bij Orange weet men zich geen houding bij het probleem.

Pisteur confirmé

• 

18 Berichten

De ganse dag of alleen tussen 17u en middernacht?

Zie https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Smallband/m-p/176393#M10435

Indien tussen 17u en middernacht mag je uw dossiernummer delen. Ik ben alles aan het bundelen in de hoop de klantendienst in de juiste richting te kunnen sturen

Modérateur

• 

111 Berichten

Hey edb, aangezien je hiervoor al contact hebt opgenomen met de klantendienst? Hebben ze je ook een dossiernummer gegeven?
Je kan hiervoor altijd contact zoeken met de klantendienst via sociale media.

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Dag Yannick,

Nee ik heb geen dossier nummer mogen ontvangen.

groeten,

Modérateur

• 

111 Berichten

Ik stel voor dat je dan nog eens contact opneemt via sociale media deze keer.
Het kan zijn dat je niet onmiddellijk antwoord hebt, maar zij kunnen wel meer onderzoeken zonder dat je aan een telefoonlijn moet blijven wachten. 

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Gans de dag, continu.

Pisteur confirmé

• 

18 Berichten

Voor zover dat ik op de hoogte ben heb je max 2Mbps aan volume indien de modem niet (of foutief?) geactiveerd is.

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Ja dat is waar, maar geen 7 dagen aan een stuk.

Pisteur confirmé

• 

18 Berichten

Neen, maar hier gaat niemand u kunnen helpen. Klantendienst bellen en desnoods naar hun supervisor vragen.

Pisteur confirmé

• 

10 Berichten

Dat ben ik al 7 dagen aan het doen. 

Pisteur confirmé

• 

18 Berichten

Klantendienst en de optie kiezen om diensten op te zeggen. Daar zullen ze wel wat meer moeite doen. 

Indien ze u daar ook niet kunnen helpen, zou ik overstappen naar een andere aanbieder

Pisteur vétéran

• 

42 Berichten

Wellicht is uw modem niet geactiveerd.

Dit heb ik ook gehad (2 Mbps) als de modem gedeactiveerd was.

Je zal een dossier moeten laten aanmaken om uw modem correct te laten activeren.

Loading...