Profiel van Mar2

Pisteur confirmé

• 

13 Berichten

Opnemen

Is het nog steeds zo dat we maar 2 progs kunnen.opnemen?

Mvg 

Super User

• 

7.7K Berichten

Ik heb de nieuwe decoder @Mar2 

juist eens geprobeerd - tot 5 simultane opnames, daarna ben ik gestopt, geen melding.  Denk dat ik nog even kon doorgaan

Reden daarvoor is - denk ik - dat het maar 1 keer wordt opgenomen ergens op een server - onafhankelijk van het aantal personen die dit willen opnemen.  Als de laatste persoon de opname wist, dan gaat die ook van de server af.  Als je een opname bekijkt komt die via internet binnen ( = IPTV)

Met de vroegere decoder gingen de opnames direct over de kabel naar de decoder.  Het max van 2 is door Telenet bepaald.  Bij VOO is dat 4

Als je nog de vroegere decoder hebt moet je even proberen of meer dan 2 lukt

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

445C175E-A23B-4594-B155-60319BAF9F20.png

Hoe bekijk je +18 opnames met de nieuwe box? Niet op bovenstaande manier.. 

Super User

• 

7.7K Berichten

Toch wel @Teo12 Juist geprobeerd - heb er wel geen, maar je kunt de 18+ opnames zien die je gedaan hebt

Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België

• Om toegang te krijgen tot de opnames voor volwassenen, open je de app Opnames en druk je vervolgens op de Optie-toets (links naast de 0 op de afstandsbediening) en selecteer je 18+. Voer je pincode in en alle 18+-opnames verschijnen.

Pisteur confirmé

• 

13 Berichten

16652284183471726242156098244550.jpg

 dit is toch de nieuwe decoder dacht ik?

Super User

• 

7.7K Berichten

Dat is de vorige decoder, de nieuwe is ongeveer 13 cm op 13 cm en een 3 cm hoog

zie: Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België

en evt Installatie nieuwe TV decoder - Tribe (orange.be)

Pisteur confirmé

• 

13 Berichten

Ik kan zelfs geen 2 progs opnemen! Nu 1 en dan komt er bij te staan REC en uit ervaring weet ik dat het dan niet wordt opgenomen..hallo? Waarom betaal ik zoveel geld?

1 Bijlage

Pisteur expérimenté

• 

15 Berichten

je kan 2 opnames per mediahuis plaatsen. dat is max 18 

Pisteur expérimenté

• 

15 Berichten

je kan altijd een nieuwe laten plaatsen er kan eventueel 50€ in rekening  gebracht worden ;).

mijn vorig antwoord was tbt nieuwe box

Loading...