juist eens geprobeerd - tot 5 simultane opnames, daarna ben ik gestopt, geen melding. Denk dat ik nog even kon doorgaan
Reden daarvoor is - denk ik - dat het maar 1 keer wordt opgenomen ergens op een server - onafhankelijk van het aantal personen die dit willen opnemen. Als de laatste persoon de opname wist, dan gaat die ook van de server af. Als je een opname bekijkt komt die via internet binnen ( = IPTV)
Met de vroegere decoder gingen de opnames direct over de kabel naar de decoder. Het max van 2 is door Telenet bepaald. Bij VOO is dat 4
Als je nog de vroegere decoder hebt moet je even proberen of meer dan 2 lukt
Om toegang te krijgen tot de opnames voor volwassenen, open je de app Opnames en druk je vervolgens op de Optie-toets (links naast de 0 op de afstandsbediening) en selecteer je 18+. Voer je pincode in en alle 18+-opnames verschijnen.
Ik kan zelfs geen 2 progs opnemen! Nu 1 en dan komt er bij te staan REC en uit ervaring weet ik dat het dan niet wordt opgenomen..hallo? Waarom betaal ik zoveel geld?
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Ik heb de nieuwe decoder @Mar2
juist eens geprobeerd - tot 5 simultane opnames, daarna ben ik gestopt, geen melding. Denk dat ik nog even kon doorgaan
Reden daarvoor is - denk ik - dat het maar 1 keer wordt opgenomen ergens op een server - onafhankelijk van het aantal personen die dit willen opnemen. Als de laatste persoon de opname wist, dan gaat die ook van de server af. Als je een opname bekijkt komt die via internet binnen ( = IPTV)
Met de vroegere decoder gingen de opnames direct over de kabel naar de decoder. Het max van 2 is door Telenet bepaald. Bij VOO is dat 4
Als je nog de vroegere decoder hebt moet je even proberen of meer dan 2 lukt
5
hantarohonda
Pisteur expérimenté
•
15 Berichten
je kan 2 opnames per mediahuis plaatsen. dat is max 18
0
hantarohonda
Pisteur expérimenté
•
15 Berichten
je kan altijd een nieuwe laten plaatsen er kan eventueel 50€ in rekening gebracht worden ;).
mijn vorig antwoord was tbt nieuwe box
0
0