JillV1809's profile

1 Bericht

Problemen met eSIM activatie

Bij het instellen van mijn nieuwe iPhone 17 werd er gevraagd of ik het telefoonnummer wou overzetten op het nieuwe toestel. Ik heb dit geaccepteerd, maar blijkbaar betekent dit dat er een aanvraag wordt gedaan voor een eSIM. Mijn fysieke simkaart werd meteen geblokkeerd, maar de eSIM is nog niet geactiveerd. Ik zit dus zonder bereik en kan niet bellen en sms’en. In de Orange shop werd me verteld dat deze aanvraag nog niet tot bij hen is doorgekomen en dat ze dus voorlopig niks kunnen doen en dat ik moet wachten tot deze aanvraag doorkomt. Hoe lang kan dat duren? Is er niets wat ik kan doen om die aanvraag te versnellen? Ik geraak niet op de My Orange app, want daarvoor is sms verificatie nodig.

Super User

• 

11.3K Berichten

@JillV1809 

Je kan eens proberen via Facebook Messenger de vraag te stellen zodat dit nagezien kan worden achterliggend. Als je dit niet hebt kan je ook via een ander toestel bellen naar 02 745 95 00. 

Via die wegen kan je het proberen om een oplossing te krijgen , eventueel de shop maar vermits je daar al geweest bent zou ik het zo proberen zoals ik al heb gezegd.

Moderator

• 

275 Berichten

Hey @JillV1809 ,

Het kan soms tot 24 uur duren, maar voor de zekerheid zou ik contact opnemen met onze klantendienst om dit te laten nakijken.

Groeten,

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User