koenplessers's profile

Beginnende scout

• 

2 Berichten

van het kastje naar de muur

Van sim naar esim overschakelen, hoe moeilijk kan het zijn dacht ik. Het kan via de app van orange, wat kan er mis gaan? Wel, alles.

Ik kreeg geen qr-code, ik kon niet meer bellen, sms-en, geen mobiel internet meer.

Een eerste telefoontje naar 5000, met de gebruikelijke antwoorden: wij kijken het na, wij weten het niet,... er is een technisch probleem, u moet naar de winkel voor een qr-code.

Ja, naar de winkel voor een qr-code. OK, dan maar naar de winkel in Brasschaat. En gestreste winkelbediende had er geen zin in: zuchten, jammeren, klagen... klanten kennen er niets van en doen alles mis. Hoewel de winkel doorlopend open is, of zou moeten zijn, besloot de man dat het genoeg geweest was. Aanwezige klanten kregen de mogelijkheid om te vertrekken, hij ging de deur sluiten. Ik besloot dan maar onverichterzake naar huis te gaan. 

Weer een telefoontje naar 5000. Antwoord: "u moet dan maar naar een andere winkel gaan".

Gelukkig was er op X iemand van orange bij de pinken. Hebt u al via de klantenzone geprobeerd? En wonder boven wonder, het is gelukt. Wel bijna 3 dagen geen diensten kunnen gebruiken.

Klacht indienen kan ik natuurlijk nergens, een compensatie vragen voor al die ellende nog veel minder. 

Op mijn beoordeling van de winkel in Brasschaat kreeg ik wel als reactie: "dit is niet de service die wij willen bieden". Tja, geef dan een betere service.

Super User

• 

11.3K Berichten

@koenplessers 

Was het een post om gewoon even stoom af te blazen of heb je nog altijd een vraag of probleem ?

Beginnende scout

• 

2 Berichten

Ik verwacht toch wel compensatie voor dergelijk onvriendelijk gedrag. Waar en hoe kan ik dat aanvragen?

Super User

• 

11.3K Berichten

@koenplessers 

Hier ga je toch geen compensatie voor vragen ? 

Oke je hebt een vervelende ervaring naar de winkel te gaan , de klantendienst heeft je niet geholpen maar een compensatie ? Je kan de klantendienst bellen hé om dit te vragen maar in de praktijk gaan ze je dit niet geven. Maar probeer het daar want anders is er geen andere mogelijkheid. 

Beginnende scout

• 

2 Berichten

https://www.ombudsmantelecom.be/nl/ 

Hiervoor kan je wel degelijk een klacht voor indienen. Duidelijk omschrijven wat er gebeurd is. Welke diensten niet werkten en compensatie vragen.

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•