Beginnende scout
•
1 Bericht
De afgelopen drie maanden valt mijn internetverbinding thuis constant weg. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met de klantenservice, maar het resetten of opnieuw configureren van mijn modem heeft niet geholpen.
Een technicus is langsgekomen en heeft de modem vervangen door een nieuwer model, maar het probleem bleef bestaan. Ik heb toen opnieuw contact opgenomen met de technische dienst om de situatie uit te leggen.
Later is er een andere technicus langsgekomen die de kabels in het hele gebouw heeft gecontroleerd. Deze technicus vertelde me dat er een probleem was met de hoofdlijn, waarvoor Telenet verantwoordelijk is. Deze hoofdlijn levert internet aan alle appartementen in het gebouw.
Wat kan Orange doen om dit probleem op te lossen? Ik weet het echt niet meer.
Vraag
•
Bijgewerkt
21
1
0
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@Barsbay
Dus technisch gezien is er een probleem op de kabel en de kabel is van Telenet.
Dat wil zeggen dat Orange naar Telenet een aanvraag dient te doen om dit na te kijken. Telenet dient dan weer op zijn beurt naar daar te komen voor een technieker dit op te lossen. Wij ( jij ) als klant kunnen hier totaal niks aan doen dan enkel af te wachten.
Komt vervelend uit ja klopt maar je gaat dit ff moeten volhouden. Heeft het nut over te gaan naar Telenet ? nee want das dezelfde kabel dus je probleem blijft.
Al met al wachten meer kan je niet doen helaas. Telenet gaat dit moeten oplossen maar wanneer.....?
(bewerkt)
0
0