Begrijp je probleem niet helemaal. Je hebt dus extra turfvolume aangekocht en je gebruikt het op dit moment , is te zien op je afbeelding. Je verbruikt ook de inbegrepen surfvolume of heb je al gebruikt , anders neem je geen extra surfvolume.
Ik had het bij mijn vorige bundel aangekocht. Nu ondertussen nieuwe bundel maar van de extra 10 euro gaat nu niks meer af, alleen van de nieuwe bundel.
Dat kan zijn dat je nog te weinig erop hebt staan , 219 MB. Dus als je dan iets doet of download wat grotere bestanden zijn dan gaat het af van je inbegrepen surfvolume wat je hebt , 1,29 Gb.
@Totem kan je hier een toelichting op geven of de beredenering die ik geef klopt?
Zullen eens zien wat @Totem ervan zegt. Nu zie ik dat je niet veel gebruikt hebt dus dat is dan wel weer vreemd waarom het niet van je extra surfvolume afgaat.
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@Marc5
Begrijp je probleem niet helemaal. Je hebt dus extra turfvolume aangekocht en je gebruikt het op dit moment , is te zien op je afbeelding. Je verbruikt ook de inbegrepen surfvolume of heb je al gebruikt , anders neem je geen extra surfvolume.
Dus wat is dan exact het probleem?
0
0
Marc5
Ik had het bij mijn vorige bundel aangekocht. Nu ondertussen nieuwe bundel maar van de extra 10 euro gaat nu niks meer af, alleen van de nieuwe bundel.
5
Jayden
Je moet wachten tot de surfherlaadbeurt over is.
0