Petra14's profile

4 Berichten

Onterecht geschorst

Vannacht om 1u30 ontving ik een mail van orange dat mijn abonnement geschorst is wegens onbetaalde factuur. Ik natuurlijk onmiddellijk in paniek en inderdaad, geen mobiele data en geen telefoon meer mogelijk. En dit allemaal door een fout van hen. Maanden geleden bestelde ik 2 tv boxen. Ik moest toen mijn oude decoder terugsturen. Helaas heeft het maanden en uren telefoons gekost vooraleer deze tv box (ik gebruik uiteindelijk maar 1 omdat de 2de niet kon aangesloten worden op tv van dochter) dus daardoor was ik te laat met het terugsturen van mijn decoder en kreeg ik plots een factuur van 400 euro, te betalen voor mijn decoder, tv boxen en modem. Daarop heb ik mijn oude decoder en 1 tv box die ik niet kon gebruiken teruggestuurd. Daarna kreeg ik een creditnota van 200 euro en zou ik nog steeds 200 euro moeten betalen voor mijn andere tv box en mijn modem. Maar deze gebruik ik nog en wens ik te blijven gebruiken en dus kan ik deze niet terugsturen en ik hoef dus ook die 200 niet te betalen want ik betaal abonnement ervoor. Intussen werd mijn telefoon al 2 keer afgesloten hiervoor maar telkens na een telefoontje met de klantendienst opnieuw geactiveerd en ze gingen het in orde brengen. Niet dus !!! Mijn abonnement is nu definitief geschorst, ik heb vanmorgen 2 uur met de klantendienst gebeld (via de centrale van mijn werk want ik kan niet meer bellen met mijn gsm) en ze hebben een dossier opgemaakt voor de achterliggende dienst… nog maar eens. Terug activeren konden ze niet omdat mijn diensten geschorst zijn nu. En wat nu ??? Ik moet ten allen tijde de hulpdiensten kunnen bereiken ivm problematiek dochter, heb nu nog wifi maar wat als ze die ook afsluiten. Ik werk van thuis uit en dochter volgt les via bednet. Ik ben radeloos, heb geen auto en kan nu zelfs de bus niet meer nemen want hiervoor heb ik mobiele data nodig. Ik heb het echt gehad met Orange en moet absoluut vandaag terug kunnen bellen. Ben zelf ook niet bereikbaar meer.

Super User

• 

11.3K Berichten

@Petra14 

Dit is wel erg om te lezen en zou ook zeker niet mogen. 

Jammer genoeg kunnen wij hier via het forum ook niks aan jou probleem doen hoezeer we jou en iedereen ook willen helpen. 

Dit is een facturatie probleem en niet hier via het forum oplosbaar dat gaat enkel via de klantendienst. 

Misschien kan je tijdelijk een herlaadkaart nemen ? dan ben je altijd bereikbaar natuurlijk. Maar zou echt wel de klantendienst terug bellen en zeggen dat je jou gsm echt nodig hebt dat dit echt dringend terug geactiveerd dient te worden. 

Moderator

• 

275 Berichten

Hey @Petra14 ,

Wat jammer om dit te lezen. Ik raad je aan om de klantendienst te contacteren, dit kan ook via sociale media zoals Facebook en Instagram. Leg daarbij duidelijk uit dat je je decoder wenst te behouden en dat de kosten niet gefactureerd mogen worden.

Hou ons zeker op de hoogte. 

Groeten, 

4 Berichten

Beste,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zaterdag exact 2 uur aan de lijn gehangen, ik moest zelf het track and trace nummer terug gaan opzoeken van 2 maand geleden van het terugsturen van mijn decoders. Terwijl ze mij zelf hadden gemaild wat ze hadden ontvangen. Ik heb hen via facebook gecontacteerd, geen reactie. Via Instagram, geen reactie. Telefonisch vertelden ze me dat ze een dossier hadden aangemaakt voor de achterliggende dienst, die dienst ligt heel ver vanachter vrees ik want je raadt het al .... nog steeds geen oplossing. Heb intussen een nieuw telefoonnummer voor mijzelf en mijn dochter, ben zaterdag nog perfect geholpen door mobile vikings, na hen te contacteren kon ik binnen de 10 minuten bellen. Voorlopig heb ik nog wifi via Orange, tot ze dat ook afsluiten waarschijnlijk. Groetjes, Petra. 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•