Lindapt's profile

Beginnende scout

• 

1 Bericht

Problemen internet 4g/5g sinds 11/05

Sinds 11/05 na aankondiging van mogelijke technische problemen nav. Werken ondervinden we heel vaak problemenmet het mobiele netwerk….hetgene me nog het meeste stoort is dat niemand je kan helpen of je ook maar wat uitleg geven. Je wordt van business naar particulier gestuurd, je krijgt dan opnieuw het inbelmenu met de keuzetoetsen, opnieuw een andere persoon, opnieuw verkeerde dienst…. Uiteindelijk probeer je dan ook de vraag je dan naar de boekhouding of de commerciele dienst in de hoop dat daar dan iets meer gekwalificeerde mensen zitten om je te helpen…het is eigenlijk schrijnend dat eulke wantoestanden nu nog mogelijk zijn🙈💩

op 15 mei een dossier geopend en vandaag moest er blijkbaar een nieuw dossier aangemaakt worden. Ondertussen zitten we dus op 56.572 dossiers verder??????? Dit betekent dus 15000!!! Dossiers per dag 😂… waarvan er dan nog 2 weekenddagen waren…. Onvoorstelbaar waanzinnig en nu dus nog altijd in de shit…. Het enige dat goed werkt bij orange is achter de betalingen zitten….. moest de service va dezelfde kwaliteit zijn….

Super User

• 

11.3K Berichten

@Lindapt 

Om even je hart te luchten en je zegje gedaan te hebben dat is wel duidelijk. 

Komend op je probleem , ik heb ook de werken meegemaakt heb die sms ook gehad. En ja wel hoor ik had ook een probleem met mobiele data , bellen en gebeld worden geen probleem. Wat heb ik gedaan om het op te lossen .....?? Gsm herstart dat kan eens helpen en ja wel bij mij was dit de oplossing. 

Dus probeer eens dingen voor je uberhaupt al belt naar de klantendienst. Weet ook dat die mensen er niks aan kunnen dat er een probleem is die moeten hiervoor ook de achterliggende diensten inschakelen. Ze doen ook maar en proberen te helepen en dat lukt niet altijd. betreft de doorschakelingen en die dingen daar spreek ik me niet over uit want ik heb ze niet gebeld. 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•