ik krijg via orange een cadeau of ik kan een cadeau schenken. Graag kreeg ik de extra data. Nu blijkt dat ik enkel kan schenken, terwijl er duidelijk staat dat ik ook data kan kiezen. In de app kan ik niets veranderen. In de mail ook niet. Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Jempy25
+ nog 7
Bewezen verkenner
•
Om dit probleem op te lossen kun je het beste inloggen op de online Klantenzone via de website van Orange.
Dit is een bekend technisch probleem. De app toont soms een foutieve interface (of een bug) waardoor de knop 'Accepteren' of 'Kiezen' ontbreekt en je alleen de optie 'Schenken' ziet.
Log in via de browser: Open een webbrowser op je computer of smartphone en ga
Navigeer naar Orange Thank You: Zoek in het menu naar het getrouwheidsprogramma. getrouwheidsprogramma
Kies je cadeau: Selecteer daar het datacadeau. Via de website verschijnen de knoppen 'Accepteren' (voor jezelf) en 'Schenken' (voor een gezinslid) meestal wél correct op het scherm.
Werkt de website ook niet?
Mocht de website dezelfde fout geven, dan is er een administratieve blokkering op je account actief. Dit gebeurt in de volgende situaties:
Je hebt een onbeperkt abonnement: Als je tariefplan al onbeperkte data heeft, blokkeert het systeem de optie om extra data voor jezelf te activeren. Je kunt het cadeau dan uitsluitend aan een gezinslid binnen je 'Orange-familie' schenken.
Systeemstoring: Soms blijft een cadeau hangen in het systeem van Orange.
Mocht de online Klantenzone het probleem niet oplossen, neem dan direct contact op met de Orange klantendienst
(bewerkt)
0
RizlaineB
+ nog 56
Community Manager
•
Hallo @Nina18 ,
Oeps, het lijkt erop dat dit een klein technisch probleem is. Heeft het antwoord van @Jempy25 je kunnen helpen?
1
0