Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
Bestelling
Svendepauw
Beginnende scout
 •Â
2 Berichten
vrijdag 27 februari 2026
Hallo, ik heb van die massage bollen besteld zo die gratis maar heb nog altijd niks gehad
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
Tinneke2
+ nog 50
Hoofdgenezer
4.1K Berichten
5 maanden geleden
@Svendepauw je moet even geduld hebben ., het duurde even voor ze toe komen . Er zijn altijd veel bestellingen 🚚 tegenwoordig. En anders waar je het besteld hebt een navraag doen . Groetjes tinneke2
YousraB
+ nog 35
Moderator
275 Berichten
Hey @Svendepauw,
De levering van de Orange Thank You-cadeaus kan tot een maand duren.
Indien je de bestelling meer dan een maand geleden hebt geplaatst, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantendienst van onze partner.
Jessica1403
+ nog 22
Bewezen verkenner
24 Berichten
4 maanden geleden
Contact opnemen met het bedrijf waar je besteld hebt. Ik heb hetzelfde tegen gekomen met snoepjes en enkele dagen later kreeg ik ze toegestuurd
patrick2
+ nog 55
Super User
11.3K Berichten
11.3K
Gregory
+ nog 56
8K Berichten
8K
Cdt24801
+ nog 54
7.2K Berichten
7.2K
bulrog
5.1K Berichten
5.1K
Tinneke2
+ nog 50
Hoofdgenezer
 •Â
@Svendepauw je moet even geduld hebben ., het duurde even voor ze toe komen . Er zijn altijd veel bestellingen 🚚 tegenwoordig. En anders waar je het besteld hebt een navraag doen . Groetjes tinneke2
0
0
YousraB
+ nog 35
Moderator
 •Â
Hey @Svendepauw,
De levering van de Orange Thank You-cadeaus kan tot een maand duren.
Indien je de bestelling meer dan een maand geleden hebt geplaatst, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantendienst van onze partner.
0
0
Jessica1403
+ nog 22
Bewezen verkenner
 •Â
Contact opnemen met het bedrijf waar je besteld hebt. Ik heb hetzelfde tegen gekomen met snoepjes en enkele dagen later kreeg ik ze toegestuurd
0
0