Sorry dat ik reageer op je post van anderhalve maand geleden, maar ik geraak er ook niet op. Is het bij jou al gelukt ondertussen?
Ik meen gelezen te hebben dat men momenteel genoeg leden in de Orange Club heeft en dat daarom (tijdelijk?) de toegang afgesloten is voor bijkomende nieuwe leden.
Als je mijn antwoord hier wat hoger leest dan weet je dat het (op zijn minst voorlopig) ook niet meer gaat lukken. Het is stopgezet. Ledenstop dus. Geen nieuwe leden meer mogelijk.
Daar heb ik geen zicht op. Die vraag kan enkel het management van Orange beantwoorden. En zoals je weet zijn wij hier zelf ook allemaal gewone klanten.
@Lucasdelien Bij mij ook dat is het hem net je krijgt inderdaad de badge niet . Dat klopt heb verschillende keren herbegonnen en nog geen badge . En je kan je nochtans van af nu lid maken . Raar zeer raar . Doe er niet meer aan mee . Klopt niet helemaal het lidmaatschap.😡
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@Axel-malysse
Daar hebben er blijkbaar nog meer last van. Blijven proberen zou ik zeggen ...
1
Elsandrero89
Apprenti pisteur
•
3 Berichten
Sorry dat ik reageer op je post van anderhalve maand geleden, maar ik geraak er ook niet op. Is het bij jou al gelukt ondertussen?
2
0
JonasM
Pisteur confirmé
•
9 Berichten
Lukt bij mij ook niet.
4
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Axel-malysse Vanaf nu wel vandaag ingeschreven op mijn Orange club . Nu is het geen foute melding meer
Hier is het bewijs dat het is gelukt ,je moet enkel op icoontje drukken van Orange club en op de oranje tekst .
En vragen beantwoorden.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Lucasdelien
Pisteur confirmé
•
3 Berichten
Bij mij is dit well gelukt maar krijg de badge niet
1