Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
Orange thank you
Inesvm
2 Berichten
dinsdag 3 maart 2020
Ik heb per ongeluk op her verkeerde kado gedrukt en heb nu een code hiervoor maar ik heb deze nog niet gebruikt. Kan ik die nog inwisselen?
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
Kasperderaeve
1 Bericht
6 jaar geleden
Ik denk van niet, je kan nog altijd bellen naar Orange...
Ulriekevdp
+ nog 8
29 Berichten
Ik vrees ook dat dit niet ongedaan zal kunnen gemaakt worden. Best eens bellen naar de klantenservice denk ik! 🙂
patrick2
+ nog 55
Super User
 •Â
11.3K Berichten
@Inesvm als je per ongeluk verkeerd geklikt hebt zit je vast natuurlijk want dan kun je niet terug gaan. Je kan wel de raad van @Kasperderaeve en @Ulriekevdp opvolgen om de klantendienst te bellen en vragen of deze iets kunnen betekenen.
+ nog 56
Hoofdsjamaan
8.2K Berichten
Goedemiddag,
en Ine heb je al even opgebeld?
Ik heb ook eens te snel geklikt maar heb het toen zomaar gelaten.
Volgende keer beter opletten.
Staske
+ nog 2
Volgens mij kan je dit niet ongedaan maken, misschien toch eens contact opnemen met de support of de klantendienst van Orange zelf! 😉
guppy
3 Berichten
je kan proberen te bellen naar orange maar waarschijnlijk zal je niet kunnen ruilen
+ nog 15
111 Berichten
@Inesvm Ruilen is zoals reeds eerder aangehaald niet meer mogelijk😢
Linkse1989
+ nog 1
4 Berichten
Ik denk niet dat dit kan , Heb dit ook eens voorgehad jammer genoeg
Sveke
82 Berichten
@Inesvm Helaas kan dit niet meer gewijzigd worden. Heb net hetzelfde meegemaakt 😕
11.3K
Gregory
8K Berichten
8K
Cdt24801
+ nog 54
7.2K Berichten
7.2K
bulrog
5.1K Berichten
5.1K
Kasperderaeve
Ik denk van niet, je kan nog altijd bellen naar Orange...
0
Ulriekevdp
+ nog 8
Ik vrees ook dat dit niet ongedaan zal kunnen gemaakt worden. Best eens bellen naar de klantenservice denk ik! 🙂
0
patrick2
+ nog 55
Super User
 •Â
@Inesvm als je per ongeluk verkeerd geklikt hebt zit je vast natuurlijk want dan kun je niet terug gaan. Je kan wel de raad van @Kasperderaeve en @Ulriekevdp opvolgen om de klantendienst te bellen en vragen of deze iets kunnen betekenen.
1
Staske
+ nog 2
Volgens mij kan je dit niet ongedaan maken, misschien toch eens contact opnemen met de support of de klantendienst van Orange zelf! 😉
0
guppy
+ nog 2
je kan proberen te bellen naar orange maar waarschijnlijk zal je niet kunnen ruilen
1
Linkse1989
+ nog 1
Ik denk niet dat dit kan , Heb dit ook eens voorgehad jammer genoeg
0
0
Sveke
+ nog 15
@Inesvm Helaas kan dit niet meer gewijzigd worden. Heb net hetzelfde meegemaakt 😕
0