Evelien1's profile

Leerling verkenner

• 

8 Berichten

OTY- cadeau: nog steeds niet ontvangen

Dag iedereen,

Ik ben heel erge fan van de Orange Thank You- cadeautjes! Ik heb er ondertussen al heel wat gehad, en heb op 12/12/2025 opnieuw een cadeautje geactiveerd: wasstrips van klaaar. Via de link in de email heb ik een bevestiging gekregen van de bestelling en zie ik dat het pakketje sinds 13/12/2025 onderweg is. Meer info krijg ik niet te zien. Klopt het dat het mogelijk is dat het pakketje nog steeds onderweg is? Ondertussen is het namelijk al 7 weken onderweg... 

Ik hoop oprecht dat het nog aankomt, want ben benieuwd naar het product.

Groetjes,

Evelien

Geaccepteerde oplossing

Leerling verkenner

• 

8 Berichten

Update: 2 dagen na het posten van dit bericht, mocht ik het pakketje ontvangen in de brievenbus, joepie!

Moderator

• 

275 Berichten

Dag @Evelien1, Heb je al eens contact opgenomen met onze partner Klaaar en gevraagd naar een status? Het kan inderdaad een paar weken duren vooraleer je het cadeau ontvangt, maar na 7 weken kan je zeker contact met hen opnemen en naar een status vragen. ðŸ™‚

Bewezen verkenner

• 

24 Berichten

Heb je het ondertussen al ontvangen? Ik heb zopas ook die wasstrips gekozen voor mijn verjaardag.  Anders eens contact opnemen met het bedrijf 

Bewezen verkenner

• 

24 Berichten

Ik heb hetzelfde voor haha. 3 maanden geleden heb ik de wasstrips gekozen en nog steeds niet ontvangen.  Hoe lang heb jij moeten wachten? Ik weet ook niet meer welk bedrijf het is en hoe ik het kan contacteren 🤭

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•