Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Walibi Family day
Beste Orange-team,
Ik had graag wat meer informatie gekregen over de Walibi Family Day voor trouwe klanten. Tot op heden heb ik hier nog geen mailtje of uitnodiging rond ontvangen, terwijl ik merk dat sommige vrienden – die nog maar recent klant zijn geworden – wel al een uitnodiging hebben gekregen.
Zelf ben ik al meer dan zes jaar trouwe klant bij Orange, dus ik vroeg me af hoe het komt dat ik hierover nog niets heb vernomen. Zou u mij kunnen laten weten hoe dit precies in z’n werk gaat?
Daarnaast wou ik ook even checken of er op voorhand tickets besteld moeten worden voor dit event, of dat je gewoon aan de ingang moet aantonen dat je klant bent om toegang te krijgen.
Alvast bedankt voor je antwoord en de verduidelijking!
Mvg, Tim

Hasan91
Pisteur vétéran
•
41 Berichten
Ik heb ook niks ontvangen als je wilt kunt je naar klantendienst bellen
0
0
IngridBlush
Pisteur confirmé
•
9 Berichten
je moet idd op voorhand reserveren met de Link in de mail, samen met je persoonlijke code die in de mail staat.
0
0
ChristineL
Employé Orange
•
23 Berichten
Hallo,
Het Walibi-evenement is een exclusief voordeel, maar kan niet aan alle klanten worden aangeboden. Het Walibi-park is gereserveerd door Orange op 30 en 31 mei. Niet alle klanten worden hiervoor uitgenodigd, en de uitnodigingen worden in verschillende fasen verstuurd op basis van de voorkeuren voor geschenken die klanten in hun profiel bij Orange Thank You hebben geselecteerd.
Voor 31 mei zijn alle tickets al verkocht, en er zijn geen plaatsen meer beschikbaar voor die dag. Er zijn echter nog plaatsen beschikbaar voor 30 mei.
Je kunt inmiddels je voorkeuren in je profiel aanpassen via de My Orange-app, onder de sectie Orange Thank You. Onderaan de pagina kun je je voorkeuren aanpassen en de soorten geschenken aangeven die je in de toekomst wilt ontvangen.
Als je nog steeds interesse hebt voor 30 mei, kun je contact opnemen met onze klantendienst en vragen om op de wachtlijst te worden geplaatst. Indien er na afloop van de campagne nog tickets beschikbaar zijn, worden de klanten hierover geïnformeerd.
Succes
2
0
TimJ0
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Beste,
Ik wens je alvast te bedanken voor je reactie en heb ook het begrip dat niet alle klanten dezelfde voordelen kunnen genieten.
Het was me echter niet duidelijk dat je persoonlijke voorkeuren kan/moet instellen om je kansen te verhogen.
De reden waarom ik jullie contacteer is echter niet omdat ik er zoveel nood aan heb, ik doe dit voor mijn kinderen, zij zouden dit geweldig vinden.
Om terug te komen op je antwoord:
Moet ik telefonisch contact opnemen met de klantendienst om mij op de wachtlijst te plaatsen of kan dit ook per mail? Zou u mij de juiste contactgegevens kunnen bezorgen dan probeer ik alsnog om mijn kids een leuke dag te bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Tim
1
0