Natsje's profile

2 Berichten

Al 2 dagen geen internet

Al 2 dagen geen internet en bij orange na meerdere malen bellen en beloven van dat het opgelost gaat zijn nog steeds niets. Wie bij orange kan dat oplossen. Hebben gewoon een gewone modem laten vervangen door een zwaardere modus voor gigafiber te hebben en nu hebben we niets. Leuk hoor.

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Natsje  Goedenavond.

Heb je de stekkers al eens allemaal uit de muur gehaald 10 minuten wachten en dan ze een voor een terug erin steken.

Laat rustig alles inladen.

Maar verder kunnen wij ook niets voor jullie doen. 

2 Berichten

Ja hebben we gedaan. Was eerst iets van telenet moet het internet activeren  en dan doen wij de nieuwe modem. Dat can telenet was nu gedaan zeiden ze maar de technische dienst moet nu de modem doen maar die werken maar tot zaterdag 20.00 dus nu moeten we afwachten tot maandag want deze dienst werkt niet op zondag zeiden ze. Ben al 16 jaar klant maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Thuiswerk doe ik en zonder internet gaat het moeilijk. Gelukkig heb ik mijn hotspot toen kunnen gebruiken. Nog even en ben naar telenet ofzo

Hoofdsjamaan

• 

8.2K Berichten

@Natsje​ goedemorgen,

jammer dit te lezen, maar dan is er ergens wel een miscommunicatie geweest!

Het is je altijd vrij om te gaan, maar zou dat toch niet doen hoor!

Morgenvroeg om 8.00 uur kan je meteen opbellen naar het nr 5000.

Fijne zondag.

Moderator

• 

275 Berichten

Dag @Natsje , Heb je onze klantendienst kunnen contacteren? Is je modem ondertussen geactiveerd?

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•