Apprenti pisteur
•
3 Berichten
Internet frequent onderbroken
Oude Gentweg Torhout
Ik word regelmatig uit mijn teams sessies gegooid omwille van onderbroken internet.
Nog gelijke ervaringen?
Wat te doen.
Ik lees over ononderbroken internet voor zelfstandigen, maar ik heb een zelfstandig account en toch iedere dag onderbrekingen.
Marc

Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Marc_Raes een goedemorgen,
ga hier eens lezen als je wil?
Klik op de blauwe hier.
Verder zal je dat aan je klantendienst moeten vragen
wij kunnen dat nergens zien.
Succes.
0
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Dan moet je My Comfort Service bij je abonnement nemen. Dit is een 4G backup voor als het vast internet uitvalt
Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs | Orange België
My Comfort Service, wat is dat precies?
Het is een extra optie die je kan toevoegen aan je internetabonnement om volop te kunnen genieten van extra diensten op maat en álles te kunnen halen uit de internetverbinding bij je thuis.
Wat houdt de optie in?
Een Orange-expert komt gratis langs om alle nodige apparaten te installeren zodat jij overal in je huis kan genieten van een eersteklas wifiverbinding.
De installatie van een 4G-back-up die een stabiele internetverbinding garandeert als je kabelinternet even onderbroken wordt.
- Garantie van een nieuwe installatie of verplaatsing van je apparaten binnen de 3 werkdagen - Reparatie van je apparaten binnen 24 uur en voorrang als je naar de klantendienst belt
Voor je internet en tv (modems, tv-decoder, wifiboosters)
Eén gratis controle per jaar, op afspraak, om alle instellingen en apparaten te checken.
Goed om te weten: De Wifi Comfort-optie (Wifi boosters) is inbegrepen in My Comfort Service.
4
lithion
Pisteur vétéran
•
69 Berichten
Is het wifisignaal wel voldoende op de plaats waar je onderbrekingen hebt? Je hebt toch geen vpn-verbinding actief op het moment van de onderbreking? Kan je eventueel eens een speedtest doen (https://www.speedtest.net/ )? Heb je het probleem ook als je toestel met een kabel is aangesloten?
0
0