DiederikDehaeck's profile

Leerling verkenner

• 

3 Berichten

Onze websites werken niet op het orange mobile netwerk

Bij het oprichten van onze vzw hebben we een nieuwe website gepubliceerd, hiervoor hebben we ook voor onze andere zaak onze website herwerkt.

Deze staat op Versio.

Voor iedereen zijn beide websites zichtbaar behalve op smartphones die een orange abonnement hebben.

Als deze op wifi gaan kunnen ze de website wel zien.

Mensen met een andere provides hebben hier ook geen last van.

Op het orange mobile netwerk krijgen de bezoekers de melding: "deze site is niet bereikbaar" "dns_probe_finished_nxdomain".

Ik heb hiervoor al verschillende keren naar orange gemaild en gebeld, maar niemand kan me doorverwijzen naar een correcte dienst en ze leggen gewoon af.

Heeft iemand dit ook al meegemaakt?

Zijn hier oplossingen voor?

Super User

• 

8K Berichten

Ziet er naar uit dat de website (nog) niet gekend is bij de DNS server van het mobiel netwerk.

Zou even afwachten

https://www.google.com/search?as_q=dns_probe_finished_nxdomain&as_epq=&as_eq=&as_sitesearch=&as_filetype=&as_qdr=&lr=&cr=&tbs=&authuser= 

Leerling verkenner

• 

3 Berichten

Bedankt voor je antwoord Gregory, maar het is al enkele maanden.

Op alle andere netwerken werkt het wel en mijn hosting bevestigd dat het niet aan mijn dns of beveiliging ligt.

Super User

• 

8K Berichten

Aangezien het op wifi wel werkt is het de DNS server die website niet kent, en bijgevolg niet kan mappen van domain_naam naar ip address

Leerling verkenner

• 

3 Berichten

Op de andere mobiele netwerken werkt het wel, dus het ligt sowieso aan een instelling bij Orange.

Super User

• 

8K Berichten

@DiederikDehaeck​ Ja, de DNS server

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

•