Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Port forwarding MESH wifi
Beste
Weet er iemand hoe je kunt port forwarden in de nieuwe mesh wifi van orange? Ik heb deze mesh wifi sinds vorige week en sindsdien werkt mijn domotica systeem niet meer vanop afstand, enkel via wifi thuis.

XtremeGamer_007
Pisteur vétéran
•
40 Berichten
@msprange , Wat bedoel je precies met Mesh wifi ? welk product heb je hiervoor gekregen ?
Kan je eventueel een merk & model nummer aangeven ? de helpdesk gaat je hier niet in kunnen bijstaan vrees ik en zal je de documentatie van het product moeten nagaan.
Schrijf maar even neer welk merk & model het mesh wifi heeft alsook welke poorten dienen open te staan, dan zoeken we wel even mee.
Met vriendelijke groeten,
Xtremegamer007
3
OguzhanK
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Geachte
Mesh wifi is geen modem. Port forwarden doet u nog steeds via de modem. Gewoon eventjes 198.168.0.1 surfen en inloggen. En daar kunt u al terug port forwarden. Uw modem staat niet uit of anders gaat uw internet niet werken. Een wifi mesh bestaat uit meerdere extra routers.
3
Kadir_
Apprenti pisteur
•
3 Berichten
Beste @msprange ,
Aan de mesh wifi van Orange kan je geen port forwarding instellen aangezien deze geen router is en ook niet als router kan ingesteld worden. Mesh wifi’s Van willekeurig merk zoals tp-link, d-link, etc... kan je dat dan wel. Is er een technieker geweest om de mesh wifi te installeren? Zo ja, misschien dat hij de modem in fabrieksinstellingen heeft gezet waardoor je poort instellingen in je modem verwijderd zijn.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @msprange,
@OguzhanK heeft wel gelijk ! Aarzel zeker niet om zijn post als gewaardeerde antwoord te valideren 🙂
Vergeet ook niet dat het niet mogelijk is om een vaste IP adres aan je Orange-modem te geven.
Totem's groeten,
Totem
0
0