Pisteur confirmé
•
8 Berichten
problemen vast internet
Beste,
Sinds 27 december hebben wij geen vast internet thuis. Orange heeft die dag op eigen initiatief modem komen vervangen, en sindsdien helemaal geen internet!!
Na dagelijks te bellen heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer het internet werkt!
Heeft hier nog volg problemen mee gehad? Elke keer weer krijg ik een ander antwoord bij de technische dienst... en het zou een heel complex probleem zijn.... Duurt ook al meer als 14 dagen.
Heeft hier nog iemand problemen mee gehad?

Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@pieter_vde
Sorry neen, ik heb iets gelijkaardigs nog niet vernomen. Ik denk dat je best de klantendienst blijft lastigvallen tot er een oplossing komt. En vergeet niet om een compensatie voor de geleden schade te vragen, want de factuur zullen ze wel niet vergeten ...
8
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@pieter_vde het is een zeer vervelend probleem als ik het zo allemaal lees. Er zijn ook al genoeg stappen ondernomen vanuit uw kant en het probleem is ook blijkbaar al door gegeven aan de 2e hulplijn. Dat wil dus zeggen dat er technisch gezien iets achterliggend verkeerd is kan zijn , activering modem of activering op het netwerk of ergens iets van die aard. Wat @Cdt24801 zegt moet je zeker niet vergeten om regelmatig contact te houden met de klantendienst zodat het 'warm' blijft bij hun dat het ook echt opgelost wordt. Wat u wel kan doen is vragen achter een flybox misschien dat u die eventueel kan krijgen ter vervanging van het internet , tot het probleem is opgelost. Of u deze krijgt weet ik niet maar vragen staat vrij. Voor de factuur zou ik een compensatie vragen dat u niet gehele som betaald want u heeft uw diensten niet optimaal kunnen benutten. Probeer eventueel ook via FB Messenger een bericht te sturen zodat deze ook een inzage kunnen geven want daar krijgt u meestal wel sneller antwoord.
3
izzet3838
Pisteur vétéran
•
43 Berichten
Ik begrijp het niet helemaal, had je voordat ze de modem hadden vervangen wel werkend internet van orange, zo ja waarom hebben ze je modem dan vervangen?
2
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @pieter_vde,
Totem vermoed dat het intussen al opgelost, maar neem zeker een kijke in dit gesprek. Daar vind je tips&tricks om problemen met je wifi te verhelpen.
Wat andere tribers hebben gezegd is ook helemaal correct, voor zulke zaak hou je best regelmatig contact met de Customer Service stamleden of de Webcare stameleden.
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
0