Profiel van charliefoubert

Pisteur expérimenté

 • 

13 Berichten

Foutieve melding buitenlands mobiel internet opgebruikt

Beste,

Ik ben sinds enkele weken een nieuwe klant bij Orange en beschik over het Arend abonnement. Dit is 40€ per maand en heeft 20GB aan Europese dataroaming.
Nu ben ik op vakantie in Zuid-Afrika, mijn dataroaming staat af en ik gebruik enkel mijn telefoon over free Wi-Fi, voor de rest niet.
Nu krijg ik van Orange een bericht dat mijn buitenlandse data is overschreden omdat er over de 60€ aan buitenlandse dataroaming is gebeurd. Travel Data Control blokkeert mijn mobiele verbinding vanaf nu.
Kan dit a.u.b zo snel mogelijk worden nagekeken, aangezien ik helemaal niets van dataroaming heb gedaan?
Ik kan niet bellen want ik ben nog een tijd in Zuid-Afrika.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Foubert

BF1857C0-C88A-488E-BD70-AB307B723EBB.png

 

Super User

 • 

7.2K Berichten

@charliefoubert,

Je hebt toch niet toevallig een toestel van het merk Apple? Die dingen staan erom bekend van vanalles heimelijk door te sturen en daarvoor kosten aangerekend te krijgen die steeds buiten het gewone abonnement vallen ... bvb IMessage

Pisteur expérimenté

 • 

13 Berichten

Hi,

Ik heb inderdaad een Apple toestel maar imessage komt ook enkel binnen over de wifi hier aangezien ik mobiel datanetwerk en dataroaming bij aanvang van de reis volledig heb afgezet..

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

Beste,

Ik ben sinds enkele weken een nieuwe klant bij Orange en beschik over het Arend abonnement. Dit is 40€ per maand en heeft 20GB aan Europese dataroaming.
Nu ben ik op vakantie in Zuid-Afrika, mijn dataroaming staat af en ik gebruik enkel mijn telefoon over free Wi-Fi, voor de rest niet.
Nu krijg ik van Orange een bericht dat mijn buitenlandse data is overschreden omdat er over de 60€ aan buitenlandse dataroaming is gebeurd. Travel Data Control blokkeert mijn mobiele verbinding vanaf nu.
Kan dit a.u.b zo snel mogelijk worden nagekeken, aangezien ik helemaal niets van dataroaming heb gedaan?
Ik kan niet bellen want ik ben nog een tijd in Zuid-Afrika.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Foubert

BF1857C0-C88A-488E-BD70-AB307B723EBB.png

 

Ugh @charliefoubert,

 

Allereerst welkom bij Orange, beste Trber!

 

Voor meer informatie over je dataverbruik, kan je terecht bij onze Orange-stamleden!

 

Je kan hen vanuit Zuid-Afrika bereiken via het nummer  +32 2 745 95 00. Of via onze sociale kanalen Facebook & Twitter! Moge dit euvel snel verholpen zijn! 

 

Voorspoedige reis!

 

🐺 Totems Saluut 🐺

Pisteur expérimenté

 • 

13 Berichten

Bedankt voor het antwoord.

Ik zal via Facebook een bericht sturen aangezien ik amper bereik heb hier.

Ik kijk uit naar een spoedige oplossing.

Super User

 • 

7.2K Berichten

@charliefoubert,

Ik heb zelf een android en geen apple, maar kun je een apple ook in vliegtuigmodus zetten? Dan kan enkel wifi nog werken, al de rest is dan echt helemaal uitgeschakeld, ook de achterpoortjes. Vermits je uw foon alleen op wifi gebruikt zou ik dat dan toch doen ...

Pisteur expérimenté

 • 

13 Berichten

Dat kan ik zeker doen, hoop alleen dat ik niet wordt aangerekend voor die 60€..

Super User

 • 

7.2K Berichten


@charliefoubert  schreef:

Dat kan ik zeker doen, hoop alleen dat ik niet wordt aangerekend voor die 60€..


Dat is iets dat je moet onderhandelen met de klantendienst. Kwestie van de omstandigheden zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven en beroep doen op hun begrip en klantgerichtheid .....

Indien het allemaal in de sacoche komt, nadien hier in geuren en kleuren weergeven zodat iederen kan zien dat Orange toch wel klantvriendelijk is / kan zijn Smiley tirant la langueSmiley clignant de l'œil

Loading...