Pisteur expérimenté
•
13 Berichten
Foutieve melding buitenlands mobiel internet opgebruikt
Beste,
Ik ben sinds enkele weken een nieuwe klant bij Orange en beschik over het Arend abonnement. Dit is 40€ per maand en heeft 20GB aan Europese dataroaming.
Nu ben ik op vakantie in Zuid-Afrika, mijn dataroaming staat af en ik gebruik enkel mijn telefoon over free Wi-Fi, voor de rest niet.
Nu krijg ik van Orange een bericht dat mijn buitenlandse data is overschreden omdat er over de 60€ aan buitenlandse dataroaming is gebeurd. Travel Data Control blokkeert mijn mobiele verbinding vanaf nu.
Kan dit a.u.b zo snel mogelijk worden nagekeken, aangezien ik helemaal niets van dataroaming heb gedaan?
Ik kan niet bellen want ik ben nog een tijd in Zuid-Afrika.
Alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte Foubert

Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
@charliefoubert,
Je hebt toch niet toevallig een toestel van het merk Apple? Die dingen staan erom bekend van vanalles heimelijk door te sturen en daarvoor kosten aangerekend te krijgen die steeds buiten het gewone abonnement vallen ... bvb IMessage
1
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh @charliefoubert,
Allereerst welkom bij Orange, beste Trber!
Voor meer informatie over je dataverbruik, kan je terecht bij onze Orange-stamleden!
Je kan hen vanuit Zuid-Afrika bereiken via het nummer +32 2 745 95 00. Of via onze sociale kanalen Facebook & Twitter! Moge dit euvel snel verholpen zijn!
Voorspoedige reis!
🐺 Totems Saluut 🐺
4
0